Quantcast

Start Barrandov News překonal ve sledovanosti Barrandov Family

| redakce | tisk

V pondělí 29. října 2018 došlo k přejmenování čtvrtého programu Barrandov Family televizní skupiny Barrandov na Barrandov News. Podle zhodnocení provozovatele byl start stanice úspěšný.

Provozovatel skupiny Barrandov porovnal první vysílací den Barrandov News s průměrnou sledovaností původní Barrandov Family a zjistil, že Barrandov News zaujala více diváků. Podíl Barrandov News v pondělí dosáhl 0,23%.

"A přestože je její obsah postaven na reprízách publicistických, zpravodajských a diskuzních pořadů, dokázala již v první den svého vysílání porazit Seznam TV, a to nejenom ve včerejším vysílání, ale i v rámci celého říjnového průměru, který činil 0,17 procenta," uvedla Marie Opálková, tisková mluvčí skupiny Barrandov.

TV Barrandov vedle přejmenování čtvrtého programu představila svoji novou zpravodajskou relaci Moje zprávy, moderované generálním ředitelem Jaromírem Soukupem. Pondělní premiéra pořadu zasáhla přes 1/4 milionu diváků a stala se nejsledovanějším formátem skupiny. Nový formát dosáhl lepšího výsledku, než dosahovaly původní Naše zprávy, které měly letos v průměru 189 tisíc diváků.

Moje zprávy (foto: TV Barrandov)
▲ Moje zprávy (foto: TV Barrandov)

Včerejší hodnoty sledovanosti jenom potvrzují pozici a sílu Skupiny Barrandov na televizním trhu. Dokládají také to, že náš styl zpravodajského formátu, který podle mého názoru na českých obrazovkách dosud chyběl, si našel opravdu velkou oblibu u diváků. Včerejší čísla mě samozřejmě těší, daleko důležitější je ale pro mě fakt, že směr, jakým jsme posunuli naše zpravodajství, je ten správný, a že diváci ocenili aktuální informace podané zcela odlišnou formou, než je v českém mediálním prostředí obvyklé,“ okomentoval úspěch Jaromír Soukup, generální ředitel televize Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media.





Reklama




Vybrané články