Prima otestovala nový reklamní formát v HbbTV

| redakce | tisk | názory

Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně na konkrétní pořady. Testovací kampaň byla zacílena na seriál Modrý kód a jejím cílem bylo edukovat diváky o způsobech poskytování první pomoci.

Kampaň na podporu vzdělání o první pomoci televize Prima připravila spolu s Českým červeným křížem. Cílený switch-in se zobrazil téměř 100 000 divákům a jeho proklikovost průměrně dosahovala hodnoty 3 %.

Přestože jsme testování spustili až v závěru sezóny, výsledky předčily naše očekávání. Zároveň nás těší, že pomocí této kampaně docházelo k edukaci diváků v základech první pomoci. Podle měření do aplikace vstoupilo 95 294 diváků, kteří měli zájem se v oblasti poskytnutí první pomoci dozvědět více,“ udává Iva Nesrstová, produktová manažerka HbbTV.

Reklama v HbbTV na TV Prima (foto: FTV Prima)
▲ Reklama v HbbTV na TV Prima (foto: FTV Prima)

Série spotů, jež si uživatelé pomocí aplikace mohli přehrát, byla zaměřena na jedny z nejčastějších situací, kdy každá vteřina a pomoc napomáhají záchraně lidského života - epilepsie, infarkt, odstranění klíštěte, popáleniny a cukrovku. Aktéry jednotlivých částí kampaně byli herci z oblíbeného seriálu Modrý kód, tentokrát David Gránský, Eva Burešová, Tomáš Měcháček, Ondřej Rychlý a Sandra Nováková, kteří diváky provedli jednotlivými názornými kroky úkonů při zachraňování lidských životů.

Nový reklamní formát v HbbTV, který přináší klientům možnost cilit switch-in kampaně na konkrétní pořady, lze exkluzivně zakoupit u společnosti Media Club.

zdroj: Prima

názory čtenářů