Quantcast

nangu.TV nabízí agregaci obsahu

| redakce | tisk

Televizní nabídka je v dnešní době obrovská. Uživatelé mají k dispozici 180 kanálů s živým vysíláním, což při sedmidenním zpětném zhlédnutí tvoří až 30 000 pořadů, které mohou v daný moment vidět.

Obsah si mohou kdykoliv podle potřeby pustit nebo pozastavit na jakémkoliv zařízení, které mají k dispozici. A co víc, další tisíce titulů pocházejí z jiných zdrojů, jako jsou VOD knihovny, např. HBO GO, videotéky operátorů nebo internetové televize.

Technologická společnost nangu.TV pomáhá operátorům a jejich zákazníkům, aby se v široké televizní nabídce rychle zorientovali. Vyvinula proto agregaci obsahu, která dokáže za uživatele projít všechna data a vytvořit pro něj katalog na míru, ve kterém se nevyskytují duplicity. Kategorizace dat probíhá například dle žánru či jiných meta-dat. Uživatel si potom na základě titulu, dostupné kvality nebo zvukových stop, jednoduše vybere pořad, který má zájem zhlédnout, a nemusí procházet jednotlivé zdroje. Vše tak má na jednom místě, navíc setříděné podle žánru a hodnocení.

Agregace obsahu (foto: nangu.tv)
▲ Agregace obsahu (foto: nangu.tv)

Stejným způsobem nangu.TV agreguje také seriály nebo sportovní pořady, na které se mimo jiné zaměřuje, protože sportovní obsah je jedním z nejvíce sledovaných.

V případě seriálů zákazník vidí dostupné sezóny a epizody, včetně informací, kdy budou k dispozici další díly. V případě sportovních dat technologie dokáže rozpoznat, o jaký sport se jedná, a zda jde o živý přenos. Umí dokonce zjistit, o jakou jde ligu, a které týmy spolu hrají. nangu.TV pracuje na dalších nových funkcionalitách, které v blízké době uvede na trh, a které uživatelům zpříjemní výběr a sledování sportovních přenosů.

Agregace obsahu je nejnovější funkcionalitou technologie rozšířené video služby od společnosti nangu.TV, která umožňuje okamžité sledování živého vysílání, odvysílaných pořadů, ale i dalších filmů a seriálů z nabídky operátora. Služby nangu.TV využívají v České republice přední operátoři, jako jsou O2, T-Mobile nebo Česká televize se svým projektem i-vysílání.





Reklama




Vybrané články