CryptoBox 800 UHD

Media Club zvýší ceny v průměru o 10 procent

| redakce | tisk

Obchodní zastupitelství Media Club představilo novou obchodní politiku pro rok 2020. Po úspěšném roce 2019, ve kterém zastupitelství i skupina Prima narostly v celodnu, činí míra inflace přibližně 10 %.

Media Club v roce 2020 nabídne možnost cílení reklamních formátů v HbbTV, sjednocení a rozšíření hobby segmentu pod značkou Prima DOMA, eventy zaměřené na esport i nové mediální formáty.

Jsem rád, že jsme do nového roku opět dokázali posílit pozici na trhu. V meziročním srovnání nám roste podíl sledovanosti díky růstu skupiny Prima v celodni i prime time v CS 15-69. Od května 2018 jsme stále jedničkou mezi komerčními mediálními zastupitelstvími v CS 15-69. Od letošního června dokonce vedeme v CS 15-54. Zároveň se nám daří lépe oslovovat mladší diváky,“ říká Ladislav Dianiška, obchodní ředitel společnosti Media Club, a dodává: „Klientům nabízíme možnost komunikační strategie napříč platformami - od rádií přes printy, online až po HbbTV a eventy. Zároveň posilujeme jednotlivé segmenty - po zaštítění auto-motive segmentu značkou CAR PR na jaře tohoto roku jsme nově pod značkou Prima DOMA sjednotili i naše hobby aktivity. V těchto segmentech společně s food a pets dokážeme velmi efektivně oslovit i specifické cílové skupiny.“

Strategickou cílovou skupinou pro Media Club zůstává CS 15-69 let, která odpovídá ekonomicky aktivní populaci České republiky. Kromě reálného meziročního nárůstu share o 0,52 p.b. v celodni ve zmíněné cílové skupině vykazuje Media Club ve srovnání s konkurenční televizní skupinou také o 10,7 % rychlejší zásah těchto diváků (zásah 1+). Beze změny pro příští rok zůstává rozdělení dne na prime time (17.30-23.30) a off prime time (23.30-17.30). Časová období jsou rozdělena na high season (duben, květen, říjen a listopad), medium season (březen, červen, září a 1.-24. 12. 2020) a low season (leden, únor, červenec, srpen a 25.-31. 12. 2020).

Celodenní share 2018 vs. 2019, CS 15-54 (foto: FTV Prima)
▲ Celodenní share 2018 vs. 2019, CS 15-54 (foto: FTV Prima)

Media Club od ledna upravuje poměr zastupovaných stanic v reklamním prodeji v bundlu Exclusive - nově v poměru Prima 43 %, Prima COOL 13 %, Prima LOVE 7 %, Prima ZOOM 6 %, Prima MAX 8,5 %, Prima KRIMI 6,5 %, Barrandov Group 3 % a Ostatní stanice 13 %. I v příštím roce nabízí obchodní zastupitelství Dětský bundle, tedy balíček orientovaný na cílovou skupinu děti 4-14 let, kde poměr stanic zůstává beze změny, tedy ze 7 % dětské ranní pásmo Primáček, Prima COOL z 35 %, Prima Comedy Central 19 %, Nickelodeon 22 % a dětské kanály ze skupiny Atmedia 17 %. Úpravy nastaly i v balíčku Total, který od nového roku nabídne následující poměr - Prima 35 %, Prima COOL 9,5 %, Prima LOVE 5 %, Prima ZOOM 4,5 %, Prima MAX 8 %, Prima KRIMI 6 %, Barrandov Group 20 % a Ostatní stanice 12 %.

Poměr zastupovaných stanic v reklamním prodeji (foto: FTV Prima)
▲ Poměr zastupovaných stanic v reklamním prodeji (foto: FTV Prima)

Stejně jako v předchozích letech jsou součástí obchodní politiky i motivační slevy. Všichni klienti, kteří uzavřou objednávku kampaní na rok 2020 do 10. 12. 2019, budou mít zachovaný off prime time koeficient na úrovni 0,85 a prime time index na úrovni 1,05. „V našem ceníku nastaly pro příští rok jen minimální změny, ale pro naše klienty jsme si připravili několik nástrojů, jak si i tak cenu vylepšit. Kromě motivačních slev za včasné objednávky či předplatby jsme zvýhodnili i technologické formáty HbbTV,“ upřesňuje Ladislav Dianiška.

Také příští rok bude Media Club také v roce 2020 zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima jak na šesti televizních stanicích (Prima, Prima COOL, Prima LOVE, Prima ZOOM, Prima MAX a Prima KRIMI), tak v online projektech, tištěných časopisech, dále eventech pro veřejnost a nově i v oblasti esportu ve spojení se společností PLAYzone. Nabídku produktů v oblasti rádií zastupovaných Media Clubem doplní od února příštího roku stanice radia ACTIVE, jmenovitě Evropa 2, Radio Bonton, Frekvence 1 a Dance radio. Media Club i nadále zastupuje hudební stanice skupiny Óčko, kanály Skupiny Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden a Nick Jr. a kanály zastupované společností Atmedia Czech.

zdroj: FTV Prima





Pracovní nabídky Profesia.cz

• 06.07.2020 - Výroba Plzeň • jen 2 směny (R,O) • 23 000 Kč/měs • 3 000 Kč/měs na ubytování • Plzeň • operátor/ka výroby (Plzeň-město, Česko, Plzeň - město)
• 06.07.2020 - Operátor/ka výroby • 23 000 Kč • stravování zdarma • ubytování • svozy z okolí • okr. Mladá Boleslav (Mladá Boleslav, Česko)
• 06.07.2020 - Fajn práce v Mikulově • 35 000 Kč/měs • ubytování zdarma • 5 000 Kč náborový bonus • operátor/ka výroby (Mikulov, Česko, Břeclav - Mikulov)
• 06.07.2020 - Montážní dělník • 159 Kč/hod • 100 Kč stravenky • Tachov (Tachov, Tachov, Okres Tachov, Česko)
• 06.07.2020 - Topovka v Rokycanech • mzda 145 Kč/hod • v červenci ubytování zdarma • Nástup ihned! (Plzeň, Česko)
• 06.07.2020 - BOMBA V PLZNI! • 25 000 Kč/měs • ubytování v Plzni jen za 1000 Kč/měs • operátor/ka výroby (Borská pole, Plzeň 3, Česko)
• 06.07.2020 - Topovka u Berouna! +náborový bonus 15 000 Kč! • 29 000 Kč/měs • ubytování • svozy z okolí • operátor/ka výroby (Žebrák, Česko)
• 06.07.2020 - Head of Operations - DevOps (Středočeský kraj)
• 06.07.2020 - Datový analytik (Brno, Česko)
• 06.07.2020 - Security Data Analyst (Jihomoravský kraj)
• 06.07.2020 - Datový analytik (Jihomoravský kraj)
• 06.07.2020 - Front-End vývojář (React) – Remote (Praha)
• 06.07.2020 - Seniorní PHP vývojář - Remote (Praha)
• 06.07.2020 - Infor M3 Support/Specialist – Supplychain&Sales (Praha)
• 06.07.2020 - Práce s polystyrénem za 21 600 + prémie, svoz z Kolína zajištěn (Pardubický kraj, Česko)