Sledovanost TV JOJ během korona krize: zájem o zpravodajství i zábavu
| redakce | tiskSlovenská televizní skupina JOJ zaznamenal během "koronavirového kvartálu" změny v trendech a diváckém chování. Velký zájem byl o televizní zpravodajství, které lámalo rekordy.
Rozdíl březnového zpravodajského slovu TV JOJ mezi roky 2019 a 2020 byl téměř 15,3 procentní nárůst, resp. 27,4% nárůst v užší cílové skupině 12 až 54 let. Nejsledovanější byly Noviny TV JOJ v sobotu 21.3.2020, kdy získaly až 15,9% sledovanost a 28,6% výkon.
V dubnu s příchodem lepšího počasí a rozvolněním vládních opatření, sledovanost zpravodajského slotu mírně klesla ale zůstala vyšší než v období před krizí a mnohem silnější než v minulém roce.
V době korona krize diváci JOJky vyhledávali i zábavu. Show Inkognito bylo během "kronavirového kvartálu bez jediné výjimky neustále lídrem trhu (20krát z 21 epizod).
I další nejoblíbenější nezpravodajské programy JOJ byly vyráběny za přísných hygienických podmínek.
Během korona období přinesla TV JOJ i premiéry zahraničních filmů a seriálů. Zejména během víkendu si diváci mohli vychutnat tituly - v březnu "Hora medzi nami" (639 tisíc diváků, 13,7% sledovanost a 29% podíl), v dubnu "Megan a Rex" (525 tisíc diváků, 11,3% sledovanost a 24,7% podíl) a v květnu "Mia a biely lev" (549 tisíc diváků, 11,8% sledovanost a 24,3% share).
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:05 Zázraky přírody
20:00 Angelika a král
20:13 Sportovní noviny
20:15 Mladá krev (9)
20:10 Profesionálové 3 (6)
20:05 Mistr zábavního umění 2025
20:30 Záhady tela
20:10 Anjeli strážni
20:30 Susedia
20:20 V sedmém nebi