Quantcast

Sledovanost TV JOJ během korona krize: zájem o zpravodajství i zábavu

| redakce | tisk

Slovenská televizní skupina JOJ zaznamenal během "koronavirového kvartálu" změny v trendech a diváckém chování. Velký zájem byl o televizní zpravodajství, které lámalo rekordy.

Rozdíl březnového zpravodajského slovu TV JOJ mezi roky 2019 a 2020 byl téměř 15,3 procentní nárůst, resp. 27,4% nárůst v užší cílové skupině 12 až 54 let. Nejsledovanější byly Noviny TV JOJ v sobotu 21.3.2020, kdy získaly až 15,9% sledovanost a 28,6% výkon.

V dubnu s příchodem lepšího počasí a rozvolněním vládních opatření, sledovanost zpravodajského slotu mírně klesla ale zůstala vyšší než v období před krizí a mnohem silnější než v minulém roce.

V době korona krize diváci JOJky vyhledávali i zábavu. Show Inkognito bylo během "kronavirového kvartálu bez jediné výjimky neustále lídrem trhu (20krát z 21 epizod).

I další nejoblíbenější nezpravodajské programy JOJ byly vyráběny za přísných hygienických podmínek.

Během korona období přinesla TV JOJ i premiéry zahraničních filmů a seriálů. Zejména během víkendu si diváci mohli vychutnat tituly - v březnu "Hora medzi nami" (639 tisíc diváků, 13,7% sledovanost a 29% podíl), v dubnu "Megan a Rex" (525 tisíc diváků, 11,3% sledovanost a 24,7% podíl) a v květnu "Mia a biely lev" (549 tisíc diváků, 11,8% sledovanost a 24,3% share).





Reklama




Vybrané články