Quantcast

Časté reklamy na placených programech divákům vadí

| redakce | tisk

Televizním divákům placených programů nejvíce vadí častá reklama. Vyplývá to z nedávno uzavřeného hlasování v anketě webu parabola.cz v rámci odpovědí na otázku Co Vás nejvíce naštve u placených programů?

Častá reklama získala celkem 46,6 procenta hlasů.

Druhá věc, která diváky placených stanic nejvíce štve je změna v programu (23,3%) a pozdější zahájení pořadu (12,4%).

Výsledky hlasování
▲ Výsledky hlasování

Další nabízené varianty odpovědí získaly mnohem méně hlasů. Na nedostatečné informace o pořadech si postěžovalo 7,8% hlasujících, na chybějící lokalizaci obsahu 5,6 procenta čtenářů a na chybějící původní znění jen 4,3% respondentů.

Ankety se zúčastnilo 877 čtenářů webu parabola.cz.

Po skončení hlasování uvedené ankety byla spuštěna nová - tentokrát se Vás ptáme, zda by veřejnoprávní televize (Česká televize, RTVS) měla usilovat o vysílací práva na atraktivní sport jako je Liga mistrů UEFA, Evropská liga UEFA či přenosy závodů Formule 1. Patří tento obsah na obrazovky veřejnoprávní televize? Co si o tom myslíte? Své názory můžete připojit k tomuto článku.

Anketa je umístěna na titulní stránce v pravém sloupci a také v diskusním fóru v levém sloupci.





Reklama




Vybrané články