Quantcast

Kuki TV má 50 tisíc diváků

| redakce | tisk

V uplynulém roce Kuki zaznamenala výrazný nárůst počtu zákazníků na současných 50 tisíc společně s rekordním čísly sledovanosti. Pandemická situace pak k IPTV službám přivedla i klienty, kteří nad pořízením internetové televize do té doby váhali.

Strategickou prioritou společnosti v roce 2020 byly především inovace služeb a produktů, například v podobě rozsáhlé aktualizace aplikace pro iOS nebo nového tarifu Kuki extra. Letošní rok pak bude zasvěcený především rozšíření portfolia UHD kanálů.

Multimediální trh v Česku prochází transformací a to se projevuje mimo jiné i na měnících se preferencích českých diváků.

Pro zlepšení uživatelského zážitku loni prošla výrazným redesignem aplikace Kuki pro operační systém iOS. V letošním roce pak spatřila světlo světa aplikace Kuki pro chytré hodinky Garmin, které mohou klienti využívat jako dálkové ovládání televize.

Co dalšího čeká Kuki v letošním roce? „Prioritou pro letošní rok bude především rozšíření nabídky kanálů ve vysoké kvalitě. Televize je vizuální médium, a kvalita obrazu je tak naprosto klíčová. Po skvělé odezvě na zařazení kanálu Love Nature UHD chceme navýšit i počet kanálů ve 4K rozlišení,“ vyjmenovává Vladimír Tovarňák, vedoucí prodeje Kuki.





Reklama




Vybrané články