Quantcast

Sportitalia rozšiřuje svůj byznys v Itálii

| redakce | tisk

Italský volně vysílající sportovní kanál Sportitalia mění formu svého působení z televizního vysílání na mediální společnost s doplňkovými a diverzifikovanými aktivitami.

To jsou slova Michele Criscitiella, majitele sportovní televize, v rozhovoru pro finanční časopis Milano Finanza.

Skupina se chystá otevřít kavárny a bary, počínaje Milánem a dále v jižní Itálii. Rozhodnutí o dalších investicích by mělo přispět k dalšímu růstu příjmů.

Sportitalia (foto: sportitalia.com/satkurier.pl)
▲ Sportitalia (foto: sportitalia.com/satkurier.pl)

Společnost Micri Communication, kterou vlastní Criscitiello, získala 50% podíl ve společnosti ISC (Italia Sport Communication) od společnosti Gruppo GMH, kterou vlastní Giovanni a Marco Sciscione. Tato operace umožnila v květnu letošního roku získat 100% podíl ve sportovním televizním kanálu. Criscitiello byl od roku 2014 spojován se značkou Sportitalia, kterou tehdy vlastnil tuniský podnikatel Tarak Ben Ammar, a později se stal jejím partnerem.

Dnes má sportovní kanál, které se vysílá nekódovaně ( FTA) prostřednictvím digitální pozemní televize na pozici 60 v LCN, průměrný podíl 0,5 %, tedy 1,5 milionu diváků denně. Se 45 až 50 zaměstnanci uzavřela svou poslední bilanci s obratem 8 milionů eur a ziskem 1 milion eur. Sportitalia má televizní práva na vysílání fotbalové ligy Primavera na tři sezóny.

Společnost Sportitalia již nějakou dobu vlastní společnost Sportitaliabet, provozovatel sázkových her.

zdroj: satkurier.pl + tvdigitaldivide.it





Reklama




Vybrané články