United Media s majoritou ve společnosti Adria Media
| redakce | tiskUnited Media, přední mediální společnost v jihovýchodní Evropě, se stala většinovým vlastníkem slovinské mediální společnosti Adria Media Ljubljana.
Po obdržení souhlasu příslušných regulačních orgánů se United Media stala vlastníkem 71 procent vlastnictví ve společnosti Adria Media, která vlastní nejprestižnější portály a tištěná vydání ve Slovinsku.
„Jsem velmi rád, že jsme dokončili proces převzetí a že se Adria Media stala součástí portfolia United Media. Vlastní nejrychleji rostoucí digitální portfolio, které je aktuálně na 3. místě mezi všemi portály ve Slovinsku. Budeme pokračovat v rozvoji již tak velmi úspěšného podnikání a prostřednictvím tohoto partnerství a nových investic oslovíme nové publikum
,“ řekla výkonná ředitelka United Media Aleksandra Subotic.
Adria Media je vydavatelství s portfoliem nejvýznamnějších národních a mezinárodních tištěných a digitálních značek, jako jsou Metropolitan, Avto Magazin, Govori se, Aktivni, Cosmopolitan, Elle, Sensa a Story. Svým čtenářům navíc nabízí speciální přílohy, které jim poskytují další obsah a splňují rostoucí potřebu publika po spolehlivých a zajímavých tématech.
Podle oficiálních měření slovinského MOSS (Slovenian Online Media Currency) jsou digitální edice Adria Media čtvrtým vydavatelem v zemi a na slovinském trhu mají dosah 52 %.
United Media je přední mediální společností v jihovýchodní Evropě, která působí v osmi zemích a jejíž portfolio zahrnuje 58 televizních kanálů, 28 portálů, šest tištěných vydání a pět rozhlasových stanic.