Quantcast

TV Telly: Zajímavosti z televizní sledovanosti finále MS v hokeji U20

| redakce | tisk

Čeští hokejisté se s Kanadou v rámci šampionátu utkali už ve svém úvodním zápase ve skupině, kdy nečekaně zvítězili. Finálový zápas s totožným soupeřem pak k obrazovkám přitáhnul o 285 procent více diváků než u úvodního zápasu.

Většina diváků sledovala finále juniorského Mistrovství světa v hokeji živě, přestože přímý přenos začínal v půl jedné v noci. Z dat televizního operátora Telly vyplývá, že 84 procent diváků si přímý přenos zapnulo živě v noci ze čtvrtka na pátek.

Divák u televizní nabídky Telly (foto: Telly)
▲ Divák u televizní nabídky Telly (foto: Telly)

Šestnáct procent pak finále sledovalo až ráno. Bez zajímavosti není, že zatímco statisticky sledovala většina fanoušků noční zápas celý, v případě odložené sledovanosti byla sledovanost celého záznamu o zhruba třetinu nižší - diváci tak „překlikávali“ na zajímavé pasáže nebo viděli pouze konec zápasu.

Z našich dlouhodobých statistik vyplývá, že na atraktivní sportovní přenosy se lidé dívají většinou živě, bez ohledu na vysílací čas,“ uvedl Jan Schöppel, marketingový ředitel televize Telly, která se na sportovní přenosy specializuje.

zdroj: Telly





Reklama




Vybrané články