Quantcast

Telly spouští podzimní kampaň

| redakce | tisk

Televizní operátor Telly spouští od října inovovanou reklamní kampaň. Ta vychází z konceptu představeného letos na jaře s hlavním sloganem „Dívejte se, jako by se nikdo nedíval!“ Pokračování dosud největší reklamní kampaně operátora Telly bude probíhat v televizních spotech a na internetu.

Cílem komunikace je, stejně jako letos na jaře, zvýšení povědomí o značce Telly jako o kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům. Pod mottem: „Dívejte se, jako by se nikdo nedíval!“ cílí Telly na všechny, kteří si chtějí užít kvalitní televizní zábavu s moderními funkcemi a klidně se při jejím sledování trochu uvolnit.

Podzimní kampaní navazujeme na úspěšnou jarní reklamní kampaň, ze které vycházíme i nyní. Stejné jsou i odměny pro nové i stávající klienty, včetně oblíbené akce s výrazně sníženou cenou za první tři měsíce,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.

Reklamní kampaň, kterou Telly nasadí kromě online prostředí také do televizního vysílání, jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením také na sociálních sítích Facebook a Instagram.

Odměna pro nové zákazníky v rámci nové kampaně zůstává stejná: za pouhých 250 korun měsíčně získají největší balíček, který zahrnuje 121 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek.

Stávající klienti mohou využít výhody věrnostního programu. Členem Telly klubu se může stát každý zákazník, který využívá jeden z Telly balíčků Malý, Střední, Velký nebo Sport. Členové klubu získávají dárky s logem Telly (trička, hrnečky apod.), mají slevu 20 procent na e-shopu Telly a mohou čerpat slevy u vybraných obchodních partnerů.

zdroj: Telly





Reklama




Vybrané články