Prostředí Smart TV jako reklamní platforma pro zadavatele
| redakce | tiskSpolečnost Hybrid Company ve spolupráci s Vidaa Europe oznámila exkluzivní spolupráci pro prodej reklamního prostoru ve Smart TV prostředí Vidaa OS v regionu střední a východní Evropy (CEE).
Tato inovativní spolupráce přináší zadavatelům příležitost doručit svá sdělení přímo na úrovni televizního zařízení diváků. Reklamní sdělení tak bude oslovovat diváky hned po spuštění jejich televize, a to buď při nabídce aplikací nebo výběru sledování televizního vysílání.
„Ve světě, kde čím dál více lidí používá streamovací aplikace, je reklama zobrazená na úrovni operačního systému nejúčinnějším způsobem komunikace před tím, než si divák spustí streamovací platformu nebo klasické televizní vysílání
,“ říká Lukáš Hnilička, CEO Hybrid Company.
Propagace na úrovni Smart TV byla do nedávna doménou streamovacích služeb. Však s touto novou spoluprací se tato možnost nyní otevírá zadavatelům ze všech segmentů trhu. Toto rozšíření nabízí výjimečnou příležitost pro značky, které chtějí zasáhnout své cílové skupiny účinným a inovativním způsobem.
Vidaa je operační systém používaný v chytrých televizích značek Hisense, Sencor, Toshiba a Löewe. Díky integraci do tohoto systému mohou zadavatelé dosáhnout širokého spektra diváků nejen v České republice, ale i v dalších zemích CEE. Toto představuje unikátní zásah a vysokou viditelnost pro zadavatele, a zároveň nabízí flexibilitu rozšíření kampaní na další trhy v regionu.
„Jediným způsobem, jak doručit reklamu divákům Netflixu, YouTube, Voyo a dalších streamovacích služeb, je být viděn dříve, než si je divák spustí
“, dodává Lukáš Hnilička, CEO Hybrid Company.
Využitím kombinované síly moderních reklamních řešení společnosti Hybrid a rozsáhlého dosahu chytrých televizorů Hisense Vidaa, toto partnerství poskytuje značkám bezkonkurenční efektivitu reklamy a zapojení diváků. Ať už jde o doručování personalizovaných reklam nebo o vytváření poutavých obsahových zážitků, tato spolupráce přináší novou éru efektivity reklamy a zapojení diváků.