Quantcast

Atmedia rozšiřuje portfolio o AXN Black a AXN White

| redakce | tisk

Obchodní zastupitelství Atmedia zařazuje od 1. dubna do svého portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice.

Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti Atmedia umožní prodávat jejich reklamní prostor na televizní měnu GRP.

Zařazením AXN Black a AXN White do našeho portfolia prohlubujeme spolupráci s mediální společností Antenna Entertainment, vlastníkem značky AXN v regionu střední a východní Evropy. Její vlajkový seriálový kanál AXN obchodně zastupujeme na českém trhu již od roku 2008 - tedy od doby, kdy společnost Atmedia vstoupila na český trh,“ uvádí Michaela Suráková, Managing Director ve společnosti Atmedia. „Zadavatelům TV reklamy a mediálním agenturám nabízíme rozšířený reklamní prostor pro jejich kampaně a možnost oslovit další atraktivní cílové skupiny diváků,“ doplňuje Robert Martiška, Sales Director ve společnosti Atmedia.

Seriálová stanice AXN Black oslovuje především muže ve věku 30-59 let, kterým nabízí akční, hrdinské a sci-fi seriály, jako jsou Hvězdná brána, Odpadlík, Lovci pokladů, S.W.A.T. nebo Ztracený svět. Naopak seriálová stanice AXN White cílí zejména na ženy ve věku 30-59 let, kterým přináší romantické, dramatické a vztahové seriály, jako jsou Domek na prérii, Ranč Heartland, Nemocnice Hope, Velmi řecké vztahy nebo Grand Hotel. AXN Black a AXN White najdou diváci v nabídce všech největších operátorů placené TV na českém trhu - v O2 TV, Vodafone TV, Magenta TV a Skylink.

Ve spolupráci s naším dlouholetým obchodním partnerem Atmedia rozšiřujeme nabídku na českém televizním reklamním trhu o další dva tematické kanály. Tento krok představuje další významný milník v posilování přítomnosti značky AXN na českém trhu,“ říká Stefan Dakovski, Commercial Director CEE v Antenna Entertainment.

Atmedia obchodně zastupuje 20 měřených tematických TV stanic
Rozšířením portfolia o AXN Black a AXN White posiluje Atmedia svou nabídku a klientům nově poskytuje možnost oslovit diváky na 20 měřených tematických TV stanicích. Vedle Antenna Entertainment (AXN a nově AXN Black a AXN White) spolupracuje s mediálními skupinami CANAL+ (CANAL+ Action, FilmBox, FilmBox Stars), Warner Bros. Discovery (Discovery Channel, Eurosport 1, TLC, Warner TV) nebo The Walt Disney Company (Disney Channel, National Geographic). Na našem trhu také obchodně zastupuje české televizní stanice Rebel, Relax, televizní kanály z mediální skupiny Československá filmová společnost (CS Film, CS History, CS Mystery) a Televizi Seznam. Významnou pozici v portfoliu Atmedia má rovněž slovenská televizní skupina JOJ (JOJ Cinema, JOJ Family).

zdroj: Atmedia





Reklama




Vybrané články