Quantcast

Obchodní politika At Media pro rok 2011

| redakce | tisk

Rozšířená struktura balíčků, více prodejních cílových skupin, zrušení standardní agenturní provize a průměrný nárůst ceny na úrovni okolo 10 % to jsou hlavní rysy obchodní politiky, se kterou do roku 2011 vstupuje mediální zastupitelství tematických televizí At Media.

Obchodní model At Media zůstane i v roce 2011 postavený na vytváření „balíkových“ nabídek kombinujících různé televizní stanice s garantovaným zásahem v různých cílových skupinách. Tento způsob prodeje, se kterým At Media vstoupila na český televizní trh v letošním roce, přinesl výrazný nárůst reklamních rozpočtů směřovaných k „malým“ televizím, které nabízí velmi přesný a efektivní zásah atraktivních cílových skupin.

Ve své obchodní nabídce pro rok 2011 At Media upravuje strukturu svých balíkových řešení. Pod názvem At Mothers zavádí nový balíček cílený na Hospodyně s dětmi (v této cílové skupině dosahuje afinity 212) a rozšiřuje možnosti balíčku At Choice, vytvářeného podle přání klientů.

V souvislosti s úpravou struktury balíčků dochází i k úpravě jejich cen. CPP roste zejména u nejvíce žádaných produktů (zejména u balíčků At Kids a At Max). Průměrný nárůst ceny se s ohledem na strukturu prodávaných balíčků pohybuje okolo úrovně 10%. Podstatnou změnou promítající se do úrovně cen je zrušení 15% agenturní provize.

Pokud dojde výrazně k meziročnímu nárůstu investic v měsíci leden, či únor, At Media poskytne klientovi ceny z ledna/února 2010. V případě podpisu celoroční rámcové agenturní mediabuyerské smlouvy a splnění podmínek daných smlouvou, bude agentuře přiznán příslušný mediabuerský bonus podle daného celoročního obratu agentury.
Ředitel At Media Štěpán Wolde k nové obchodní politice dodává: „Jsme velmi rádi, že český trh náš způsob prodeje akceptoval. Klienti pochopili, že nakupovat zásah různých cílových skupin v balících může být velmi efektivním řešením. Pro příští rok jsme se snažili nalézt nové „cílovky“ a upravit cenu tak, aby odrážela kvalitu diváka i zájem o daný balíček.“

At Media zastupuje 22 tematických stanic, z nichž 14 je měřeno tv-metry. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15-54 let dosáhla At Media za třetí čtvrtletí tohoto roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni 3,32%. Nejvyšší dosažené hodnoty sharu se přitom v některých dnech pohybovaly až okolo 4,5%.





Reklama




Vybrané články