Quantcast

Šlágr TV včera s rekordním podílem na sledovanosti

| redakce | tisk

V neděli 23. června dosáhla lidová hudební stanice Šlágr TV rekordního 2,3% podílu na sledovanosti mezi diváky staršími 15 let a ani sobotním 2,2% sharem televize nezaostávala. Velice úspěšný víkend tak završil týden s nejvyšším průměrným sharem 1,6%, kterého zatím Šlágr TV dosáhla od vstupu do měření, což odpovídá kontinuálnímu zvyšování sledovanosti a potvrzuje narůstající oblibu této stanice mezi diváky.

Jednou z prvních vlaštovek narůstající sledovanosti je včerejší prime time (22:00-23:30), ve kterém si stanice udržovala vynikající 5,3% podíl na sledovnanosti.

U žen starších patnácti let představoval celotýdenní průměrný podíl více než 2%, v něděli dosáhl dokonce 3,2%.
Program Šlágr TV si minulý týden nenechalo ujít 825.000 dospělých televizních diváků, což představuje téměř 10% české populace. Denně pak stanice oslovila na 325.000 lidí starších 15 let.

Už druhý měsíc nám tv-metrová data potvrzují, že koncept lidové kontaktní televize na českém trhu rozhodně chyběl. Majitelé Šlágr TV manželé Peterkovi postavili televizi právě na tom, že jsou zde hlavně pro diváky a s diváky. Například pořad Jana Peterková uvádí si tuto sobotu nenechalo ujít na 130 tisíc diváků z cílové skupiny 15+ - tady se jednoznačně osvědčil nevyumělkovaný přístup založený na zpětné vazbě a osobní promluvě k divákům. Početné pozitivní ohlasy diváků, které přicházejí do studia, to jen dokazují“, sdělil Robert Kvapil, který televizi obchodně zastupuje.

Spotovou reklamu prodává mediální zastupitelství Atmedia.
Zdroj: ATO - Mediareseach

zdroj: atMedia





Reklama




Vybrané články