Quantcast

Film+ umožňuje divákům hodnotit filmy

| redakce | tisk

Filmový kanál Film+ z portfolia mediální společnosti IKO Cable CZ/SK pokračuje ve spolupráci s atelierem Oficina a představil svým divákům další atraktivní novinky na svém oficiálním webu.

Na oficiálních stránkách filmového kanálu Film+ mohou nyní diváci sdílet se svými přáteli informace o programové nabídce prostřednictvím dostupných komunikačních nástrojů, tedy pomocí svého facebook profilu, účtu na google+ nebo tweetu. Novinkou je též hodnocení filmů na těchto webových stránkách. Na tuto možnost odkazuje diváky ve vysílání součást end-creditů v závěru každého odvysílaného filmu, Ohodnoťte tento film na www.filmplus.cz . Tato novinka není jen hrou s čísly, ale skutečně funkčním nástrojem, který nejen zrcadlí názor diváka na daný film, ale je zároveň aktivní spoluúčastí na tvorbě budoucí programové skladby a inspirací pro další diváky.

Další z novinek, které web Film+ nabízí je umístění upoutávek z vysílání přímo na stránkách Film+. Díky tomu, je pro diváka snadné, okamžitě se rozhodnout, který z nabízených pořadů bude jeho vyvoleným společníkem. Další funkcionalitou a službou, jsou informace o dabingovém obsazení filmů. Stačí jen vybrat film z programové nabídky a pod symbolem reproduktoru se objeví celé menu s informacemi o obsazení hlavních rolích, studiu, které dabing vyrobilo a v jakém roce byl vytvořen a samozřejmě také informace o režisérovi českého znění. Nedílnou součástí komunikace s diváky je facebook profil Film+. Prostřednictvím FB profilu Film+, jsou denně dodávány informace o dění ve světě filmu a na filmovém kanále Film+ pro téměř 27.000 jeho pravidelných uživatelů.

Novým grafickým stylem, formátem, novými dramaturgickými bloky a internetovými stránkami se filmový kanál Film+ prezentuje svým divákům již od počátku dubna tohoto roku. Tyto změny jsou počátkem dlouhodobé a nadále se rozvíjející marketingové a komunikační strategie Film+. Diváky Film+ jsou milovníci filmu a ti filmem také žijí. Naší samozřejmostí je tedy nejen přinášet atraktivní kontent, ale také poskytnout divákovi komfortní prostředí, ve kterém své prožitky z filmu posune ještě dále, zároveň upevní i rozvine vztah divák a jeho filmový kanál,“ uvedla Erika Luzsicza, managing director IKO Cable.

Z výsledků oficiálních měření společností ATO Mediaresearch je patrné, že filmovému kanálu Film+ změny vizuálního stylu a novinky v komunikaci opravdu svědčí a jsou diváky přijímány pozitivně.

Film+ umožňuje divákům hodnotit filmy
▲ Film+ umožňuje divákům hodnotit filmy

Zajímavé výsledky sledovanosti dosáhl Film+ například v pátek 5. července, kdy jeho podíl sledovanosti několikrát přesáhl hranici 2%, přitom v průměru za celý den se podíl sledovanosti vyšplhal na 1,3% v cílové skupině muži 18-49 let s kabelovým připojením. Týdenní průměr podílu sledovanosti za poslední dva týdny se udržuje na 0,6%,“ dodala Erika Luzsicza, managing director IKO Cable.

zdroj: IKO Cable TV





Reklama




Vybrané články