Quantcast

Atmedia překonává rekordy

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství tematických televizí Atmedia překonává v posledním období rekordy. Za uplynulých devět týdnů neustále posiluje svoji pozici a v posledním týdnu dosáhla dokonce 4% podílu na sledovanosti v cílové skupině diváku ve věku 15+.

Atmedia překonává rekordy
▲ Atmedia překonává rekordy

Atmedia v posledních týdnech nepřetržitě zvyšuje svůj podíl na publiku a dosáhla historicky nejvyššího 4% sharu mezi dospělými diváky staršími 15 let. V případě cílové skupiny 15-54 share vystoupal na hodnotu 3,7%. Mediálnímu zastupitelství se daří zhodnocovat souhrnný potenciál nových stanic, o které v posledním čtvrtletí rozšířilo svoje portfolio.

Nyní Atmedia zastupuje 31 televizí, což je o šest více než v minulém roce. Z toho 17 je v TV-metrovém měření. V posledním roce došlo k výrazné změně v portfoliu stanic. Původně obsahovalo výhradně kabelové a satelitní stanice, nyní zahrnuje hned několik digitálních stanic s celoplošným terestrickým pokrytím: Óčko, Óčko Gold, Šlágr TV a Retro Music Television. Tímto krokem Atmedii stoupl měsíční zásah o výrazných 73% a nyní dosahuje 5 250 000 diváků měsíčně.

Zastupováním zmíněných čtyř českých hudebních televizí se Atmedia stala výhradním subjektem prodeje reklamy všech měřených hudebních televizí v Čechách. Také další nové stanice, Kino Svět a Horor Film, staví svůj programing na českém obsahu. Další významnou událostí, která pomohla k výraznému meziročnímu nárůstu sharu, byl červencový vstup Óčka do celoplošného multiplexu 3, který mu v meziročním srovnání přinesl více než dvojnásobnou sledovanost v cílové skupině 15-54.

Atmedia překonává rekordy
▲ Atmedia překonává rekordy

Narůstající podíl v posledních týdnech není způsoben pouze rozšiřováním portfolia, jelikož jediná nová televize v porfoliu za dané období je Óčko Gold. Zvyšující se podíl na sledovanosti se týká již déle existujících zavedených stanic, např. Sportu1, AXN, Filmu+ nebo National Geographic Channel.

Například Universal Channel prošel v květnu kompletním rebrandingem a v červnu se mohl pochlubit 16% meziměsíčním nárůstem podílu. Retro Music Television před měsícem zase kompletně změnila svůj vizuál a meziměsíčně si také polepšila. Atmedia také již pravidelně těží z toho, že její stanice mají v průměru loajálnější diváky, jejichž sledovanost se ukazuje být méně ovlivněna sezónními výkyvy sledovanosti pod vlivem počasí.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články