Quantcast

Nová obchodní politika Atmedie v duchu hesla be smart

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství 14 digitálních a 22 kabelových/satelitních televizí Atmedia přichází pro nadcházející rok s obchodní politikou v duchu hesla „be smart“. Současně s cílením pomocí prodejních balíčků atkids, atwomen, atmen a atadults, přináší jako první zastupitelství na trhu také komplexní cílení na diváky pomocí měřených a neměřených stanic, speciálních projektů a sponzoringu v podobě výhodného balíčku atsmart.

Za poslední rok se portfolio Atmedia rozšířilo o dalších 11 stanic, ze kterých 9 je volně šířených prostřednictvím DVB-T. Také díky tomu může zadavatel reklamní kampaně v balíčku atmax zasáhnout až 6 miliónů českých diváků.

V případě potřeby přesnějšího cílení je možné i nadále využívat výhod demografických balíčků atadults, atmen, atwomen, které Atmedia prodává na cílovou skupinu 15-54 let. Možnost vlastního výběru stanic a jejích diváků je k dispozici pomocí balíčku atchoice, ve kterém si zadavatel sám navolí stanice, na kterých chce svou kampaň odvysílat. Pro zadavatele se starší cílovou skupinou diváků má Atmedia ve své nabídce televizi Šlágr TV, s prodejem na cílovou skupinu diváků ve věku 15+. Zadavatelé cílící na dětské diváky a jejich rodiče mají stále k dispozici balíček atkids s jedinečnými afinitami a prodejní cílovou skupinou 4-12 let.

Jasnou novinkou je doručení reklamního sdělení divákovi s využitím různých komunikačních nástrojů v rámci jednoho balíčku. Pro kombinaci výhod všech druhů televizní komunikace, jako je klasický reklamní spot, sponzoring a speciální projekty, zavádí Atmedia balíček atsmart. Díky přístupu „be smart“ může zadavatel oslovovat diváky svou reklamní kampaní až na 36 stanicích Atmedia a to vše dokonce za výhodnějších podmínek než dosud.

I navzdory rostoucímu počtu stanic a podílu na trhu, zastupitelství přistoupilo pro rok 2014 jenom k mírnému zvýšení ceny, které představuje celkový nárůst průměrné ceníkové ceny napříč balíčky o 2%.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články