Německá RTL 2 se představila s novým názvem a grafikou
| redakce | tiskNěmecká privátní televizní stanice RTL 2 se dnes divákům představila s novou grafikou a rovněž pod novým názvem. Podle německého webu je to největší změna značky za zhruba 20 let.
V názvu stanice vedle značky RTL není arabské číslo "2" a ani římská číslice "II". Nově se stanice jmenuje "RTLzwei".
Za redesignem stanice stojí Tina Wiesner (Creative Director) a Carlos Zamorano (Chief Marketing & Communications Officer).
Od roku 2015 je Tina Wiesner zodpovědná za veškerou reklamními, obrazovými a designovými prvky pro značku RTLzwei. Její práce zahrnuje koncepci a produkci kampaní, upoutávek, grafiky, tisku a online reklamy jakož i implementace corporate identity a corporate designu. Carlos Zamorano je členem výkonné rady od roku 2013 a vede oddělení marketingu a komunikace v RTLzwei.
RTLzwei vysílá od roku 1993. Stanice má za sebou již několik rebrandů, které vždy proběhly na základě přizpůsobení se k aktuálním trendům a obsahu programů.