Quantcast

Německá RTL 2 se představila s novým názvem a grafikou

| redakce | tisk

Německá privátní televizní stanice RTL 2 se dnes divákům představila s novou grafikou a rovněž pod novým názvem. Podle německého webu je to největší změna značky za zhruba 20 let.

V názvu stanice vedle značky RTL není arabské číslo "2" a ani římská číslice "II". Nově se stanice jmenuje "RTLzwei".

Nové logo RTLzwei
▲ Nové logo RTLzwei

Za redesignem stanice stojí Tina Wiesner (Creative Director) a Carlos Zamorano (Chief Marketing & Communications Officer).

Od roku 2015 je Tina Wiesner zodpovědná za veškerou reklamními, obrazovými a designovými prvky pro značku RTLzwei. Její práce zahrnuje koncepci a produkci kampaní, upoutávek, grafiky, tisku a online reklamy jakož i implementace corporate identity a corporate designu. Carlos Zamorano je členem výkonné rady od roku 2013 a vede oddělení marketingu a komunikace v RTLzwei.

Vývoj loga RTL2 / RTL II / RTLzwei
▲ Vývoj loga RTL2 / RTL II / RTLzwei

RTLzwei vysílá od roku 1993. Stanice má za sebou již několik rebrandů, které vždy proběhly na základě přizpůsobení se k aktuálním trendům a obsahu programů.





Reklama




Vybrané články