Quantcast

Naše rozhodnutí bylo správné, říká šéf O2 k výsledkům

| redakce | tisk

Během roku 2019 se zvýšil počet tarifních zákazníků O2 TV (IPTV a OTT verze) o více než 100 tisíc a na konci prosince loňského roku jich bylo 443 tisíc, včetně klientů, kteří využívají měsíční balíčky O2 TV Sport Pack online a O2 TV HBO a Sport Pack.

Tyto balíčky si mohou zájemci zaktivovat platební kartou a po 30 dnech je lze kdykoliv zrušit.

Počet zákazníků vysokorychlostního internetu přes kabel a pomocí bezdrátové technologie dosáhl k 31.12.2019 celkem 835 tisíc. Za loňský rok se jejich počet zvýšil o 26 tisíc.

Celkový počet mobilních registrovaných zákazníků O2 bylo na konci roku 5,858 milionu. Zákaznická báze mobilních smluvních služeb byla ve sledovaném období na úrovni 3,249 milionu, počet mobilních předplacených služeb byl 1,965 milionu, zatímco počet M2M SIM karet dosáhl 644 tisíc.

Logo O2 (foto: O2)
▲ Logo O2 (foto: O2)

Konsolidované výnosy se v roce 2019 zvýšily meziročně o 2 % na 38,8 mld. Kč; výnosy rostly v České republice i na Slovensku zejména díky mobilním datům a O2 TV. Konsolidovaný provozní zisk EBITDA vzrostl o 13 % na 12,6 mld. Kč; přes vyšší odpisy majetku kvůli zvýšeným investicím v minulých letech dosáhl konsolidovaný čistý zisk v roce 2019 výše 5,5 mld. Kč stejně jako o rok dříve.

"V roce 2019 jsme zlepšili nabídku všech klíčových služeb. Kromě neomezených tarifů jsme představili nové tarify internetu na doma a O2 TV. Zvyšující se počet zákazníků u všech služeb potvrzuje, že naše rozhodnutí bylo správné. Růstu nadále pomáhají balíčky O2 Spolu," komentuje výsledky předseda představenstva a generální ředitel O2 Jindřich Fremuth a pokračuje: "Počet zákazníků nejvíce rostl u O2 TV. Naši internetovou televizi si zákazníci často pořizují, aby nemuseli řešit přechod na DVB-T2. I proto jsme zaznamenali nejrychlejší nárůst počtu zákazníků v posledním čtvrtletí."





Reklama




Vybrané články