CryptoBox 800 UHD

Eurosport Events budou promovat závody Speedway

| redakce | tisk | názory

Mezinárodní federace motocyklistů (FIM) a Eurosport Events uzavřely dlouhodobé partnerství, v jehož rámci bude eventová agentura spadající pod Discovery Communications propagovat veškeré události v rámci světové série Speedway.

Spolupráce se týká následujících 10 let. Nová dohoda vstoupí v účinnost v roce 2022. Navazuje přitom na předchozí úspěšnou spolupráci obou organizací při propagaci Endurance World Championship (EWC), započatou v roce 2015.

FIM si v rámci výběrového řízení na pozici globálního promotéra vybrala právě Eurosport Events. Ve své nové roli agentura teď využije bohatých zkušeností z oblasti propagace automobilových a motocyklistických eventů. Mezinárodní dosah značky Discovery navíc nabízí ideální zázemí pro budování povědomí o sportovní kategorii samotné i jedinečnosti série Speedway.

Jorge Viegas & François Ribeiro (foto: Eurosport)
▲ Jorge Viegas & François Ribeiro (foto: Eurosport)

Nová dohoda má směřovat k rozšíření stávajícího mezinárodního kalendáře závodů Speedway GP, získání nových distribučních kanálů na televizním trhu i v segmentu digitálních platforem, popularizaci Speedway série na území dalších regionů, a ke zvýšení počtu diváků a posílení fanouškovské základny.

Eurosport Events se od nynějška bude starat o veškerou operativu a komerční aspekty související s organizací této sportovní disciplíny. Na starost bude mít především management vysílacích práv pro konkrétní platformy, samotnou distribuci, produkční zajištění vysílání, vytváření sponzoringových strategií, a v plném rozsahu i marketing a doprovodné promotérské aktivity. Předpokládá se i úzká spolupráce s místními pořadateli, s nimiž bude zajišťovat propagaci lokálních eventů, za účelem maximalizace zisků z prodeje vstupenek, podpory fanouškovských aktivit a celkového zpříjemnění zákaznického zážitku.

Eurosport Events není na poli motocyklismu žádným nováčkem, v tomto segmentu má již za sebou řadu úspěšných projektů, včetně mediální kampaně pro FIA World Touring Car Cup, FIA European Rally Championship, novou sérii závodů elektromobilů PURE ETCR, FIM Endurance World Championship a UCI Track Cycling. Během nich organizovala eventy třeba i v rámci čtyř světových kontinentů. Vzhledem k zázemí mateřské společnosti Discovery má navíc unikátní možnost těžit z nástrojů a vlivu dalších členů konsorcia, především četných lifestylových platforem, kanálů a brandů globálního dosahu. To promotérovi pomůže zvýšit povědomí o oblíbené motocyklistické sérii u stávajících fanoušků, a zároveň oslovit nová potenciální publika.

zdroj: Eurosport

názory čtenářů