Atmedia podpoří kampaň na pomoc Ukrajině i v dubnu
| redakce | tiskNa začátku března uvolnila společnost Atmedia, která na našem trhu zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic, mediální prostor na vybraných kanálech pro informační kampaň na podporu Ukrajiny. Vzhledem k aktuálnímu vývoji se vedení mediálního zastupitelství rozhodlo otevřít mediální prostor pro kampaň i v dubnu.
„Válka na Ukrajině pokračuje a do České republiky již přišly statisíce uprchlíků, kteří budou potřebovat dlouhodobou pomoc
,“ uvádí Michaela Suráková, Managing Director ve společnosti Atmedia.
Hlavním cílem televizní kampaně Pomáháme Ukrajině je podpořit projekt rozcestníku pomoci Stojimezaukrajinou.cz, kde mohou lidé pomáhat různými způsoby - od zaslání finančního daru přes přispění do sbírek pomoci až po nabídku ubytování ukrajinským uprchlíkům. Vznikla pod záštitou AKA (Asociace komunikačních agentur) a ASMEA (Asociace mediálních agentur), které Atmedia kontaktovala a připojila se ke kampani.
„Ve prospěch tohoto spotu jsme otevřeli mediální prostor na 14 tematických stanicích, které obchodně zastupujeme. Od 8. 3. tak bylo odvysíláno celkem 1 617 TV spotů, které v březnu oslovily 1,4 milionu diváků
,“ doplňuje Michaela Suráková.
Nová podoba spotu, jenž navazuje na již publikovaný klip, ve kterém promlouvali lidé přímo z Ukrajiny, poběží v průběhu dubna opět na kanálech AMC, CS Film, CS History, CS Mystery, Film+, FilmBox, JOJ Cinema, JOJ Family, Rebel, Relax, Spektrum, Sport 1, Sport 2 a TV Paprika. Celkem bude odvysíláno 1 940 spotů.
zdroj: Atmedia