Quantcast

T-Mobile má 237 tisíc zákazníků tv služeb

| redakce | tisk

Český telekomunikační operátor T-Mobile měl na konci roku 2022 celkem 237 tisíc klientů televizních služeb, což je meziročně o 10,5 procenta více. Celkový počet zákazníků operátora mírně stoupl o dvě procenta na 6,423 milionu.

Počet uživatelů předplacených karet klesl o 1,1 procenta na 1,956 milionu.

Spotřeba dat v mobilní síti stoupla na 47,4%. Investice do rozvoje operátora v Česku dosáhly 4,87 miliardy korun.

Meziroční růst tržeb T-Mobile stoupl o 4,7% na 30,1 miliardy korun. EBITDA (AL) zaznamenala mírný nárůst o 2,3% na 12,349 miliardy korun.

Do našeho provozu a aktivit se promítl vojenský konflikt, výrazný nárůst inflace i zdražování různých komodit, pohonných hmot nebo energií - jen energie na provoz našich sítí, které jsou energeticky náročné, se zdražily pětinásobně,“ uvedl Jose Perdomo Lorenzo, generální ředitel společnosti T-Mobile Czech Republic. Přetrvávala regulatorní situace, která nedovolovala pokrývat Českou republiku optickou sítí rychleji. Operátor v loňském roce čelil také mnoha hackerským útokům, kterým se ubránil. Všechny výkyvy se díky optimalizaci zdrojů a diverzifikaci rizik podařilo ustát a firma potvrdila znovu svou stabilitu.

Operátor spustil také klíčové aktivity směřující ke zmírnění klimatických změn. Na provoz využívá ze 100 % elektrickou energii z obnovitelných zdrojů, optimalizuje technologickou infrastrukturu, snižuje spotřebu materiálu, dbá na eliminaci plastů, podporuje cirkulární ekonomiku. Ve spolupráci s Českou zemědělskou univerzitou také spustil u Kostelce nad Černými lesy dlouhodobý unikátní projekt Chytrá lesní krajina. Cílem projektu je pomocí technologií jako 5G sítě a IoT zkoumat přírodní děje a přizpůsobit se tak probíhajícím klimatickým změnám.





Reklama




Vybrané články