Quantcast

MOL Cup se stěhuje na O2 TV Sport

| redakce | tisk | názory

Tuzemský fotbalový pohár MOL Cup se stěhuje na stanici O2 TV Sport. Od nové sezony 2024/2025 se fanoušci mohou těšit na více než dvacet přímých přenosů, od prvního kola až po samotné finále. Chybět nebude ani pravidelný televizní magazín.

Výhradně diváci O2 TV Sport mají i v příštích letech jistotu, že na jedné stanici uvidí nejen všechny zápasy z Chance Ligy, ale nyní také duely nejprestižnější fotbalové pohárové soutěže v Česku. Úvodní přímý přenos se uskuteční ve středu 28. srpna od 17.30 hodin, kdy v prvním kole přivítá divizní celek TJ Tatran Bohunice druholigovou Zbrojovku Brno.

Významné dohody o vysílacích právech na pohár MOL Cup se podařilo dosáhnout digitální televizi O2 TV ve spolupráci se společností Pragosport. Nová smlouva na televizní vysílání platí až do ročníku 2028/2029.

MOL Cup bude vysílat O2 TV Sport (foto: O2 TV)
▲ MOL Cup bude vysílat O2 TV Sport (foto: O2 TV)

Rozhodli jsme se investovat do dalšího atraktivního fotbalového obsahu, který ideálně doplní naši unikátní sportovní nabídku. Vedle všech zápasů z Chance Ligy mohou fanoušci nyní sledovat i domácí pohár MOL Cup. Navíc v O2 TV najdou všechny prestižní mezinárodní soutěže, jako jsou Liga mistrů UEFA, Evropská a Konferenční liga UEFA, německá Bundesliga či španělská La Liga,“ uvedla Anna Lenerová, šéfka obsahu společnosti O2.

Do poháru MOL Cup se každou sezonu zapojí téměř 150 klubů z celé České republiky. Úřadujícím vítězem je Sparta, která v posledním finále porazila Viktorii Plzeň 2:1. Sparta tak má na kontě rekordních osm vítězství v samostatné historii a je nejúspěšnějším účastníkem soutěže.

Vítěz poháru MOL Cup v sezoně 2024/2025 se kvalifikuje do 4. předkola Evropské ligy a zajistí si minimálně účast v hlavní fázi Konferenční ligy.

Chceme zvýšit atraktivitu domácího poháru a nabídnout divákům zcela nové příběhy. Zaměříme se na kluby z nižších soutěží, které nemají v televizním prostředí tolik prostoru, přestože zde působí hráči, fanoušci či funkcionáři, kteří fotbal milují a chtějí uspět proti silnějším a favorizovanějším klubům. Každý chce získat pohár a splnit si sen v podobě postupu do pohárové Evropy,“ sdělil Marek Kindernay, výkonný ředitel stanice O2 TV Sport.

Srpnová kampaň pro příznivce MOL Cupu
Televize O2 TV zaměří aktuální letní kampaň i na diváky domácího poháru, kteří si mohou za zvýhodněných podmínek užít nejen kompletní sportovní nabídku, ale také širokou škálu filmových, dokumentárních a dětských kanálů.

Srpnová akce na tarif O2 TV Stříbrná a jeho předplacenou variantu Sport Max je ideální i pro sledování domácího poháru MOL Cup. V těchto tarifech najdou diváci nejlepší sportovní obsah včetně Chance Ligy, Ligy mistrů UEFA, hokejové Tipsport extraligy, tenisového okruhu ATP nebo třeba závodů F1. Při aktivaci do konce srpna ušetří divák až 1 200 Kč za celou sezonu,“ doplnila ředitelka digitálních služeb a O2 TV Dana Tomášková. Akční nabídku si fanoušci mohou aktivovat na webu o2.cz/nejsport nebo na dalších prodejních kanálech O2.

zdroj: O2 TV

názory čtenářů




Reklama




Vybrané články