Quantcast

CME, vlastník TV Nova, prohloubil ztrátu

| redakce | tisk

Společnost Central European Media Enterprises Ltd. dnes oznámila finanční výsledky za období tří měsíců a devíti měsíců končící dnem 30. září 2009. Čisté výnosy za třetí čtvrtletí roku 2009 činily 134,5 mil. USD, což představuje pokles o 33% ve srovnání se třetím čtvrtletím roku 2008.

Provozní zisk za dané čtvrtletí poklesl o 40,6 mil. USD a přeměnil se ve ztrátu ve výši 33,5 mil. USD. Čistý zisk z běžné činnosti poklesl o 5,7 mil. USD a přeměnil se ve ztrátu ve výši 24,3 mil. USD a plně zředěný zisk na akcii poklesl o 0,10 USD a přeměnil se ve ztrátu ve výši 0,35 USD.

Čisté výnosy za období devíti měsíců končící dnem 30. září 2009 činily 461,9 mil. USD, což představuje pokles o 37% ve srovnání s obdobím devíti měsíců končícím dnem 30. září 2008. Provozní zisk za období devíti měsíců končící dnem 30. září 2009 poklesl o 257.6 mil. USD a přeměnil se ve ztrátu ve výši 106.2 mil. USD. Čistý zisk z běžné činnosti poklesl o 111,5 mil. USD a přeměnil se ve ztrátu ve výši 48,9 mil. USD a plně zředěný zisk na akcii poklesl o 2,18 USD a přeměnil se ve ztrátu ve výši 0,81 USD.

Adrian Sarbu, president a generální ředitel společnosti CME, uvedl: „Toto je čtvrtý kvartál, ve kterém jsme zaznamenali pokles reklamních trhů. Výdaje do reklamy klesly o 30% oproti roku 2008. Jsme přesvědčeni, že trhy dosáhly dna. Nacházíme se v novém startovním bodě. Makroekonomické prognózy na rok 2010 se zlepšily a očekáváme, že reklamní trhy budou následovat růst HDP. Naší prioritou pro rok 2010 je přeměnit vysokou sledovanost a vysoký podíl na trhu ve vyšší výnosy, přičemž budeme ostře sledovat vývoj nákladů. Věříme, že jsme schopni v příštím roce překonat růst trhu.“

zdroj: PR CME





Reklama




Vybrané články