Quantcast

Česká televize je už potřetí Dobrou značkou

| redakce | tisk

Česká televize už potřetí za sebou získala první místo mezi televizními stanicemi vysílajícími v České republice. Prestižní ceny Readers Digest Výběr Dobrá značka byly 18. března 2010 v Praze (v Martinickém paláci) předávány již podesáté.

Hlasování o cenách Dobrá značka probíhalo v 16 evropských zemích a zúčastnilo se ho 131 000 respondentů. V České republice bylo letos poprvé použito on-line hlasování. Přes očekávanou výraznou účast mladé generace Česká televize opět zvítězila. V současné době přitom na území České republiky vysílá zhruba 70 česky mluvících stanic.

Cenu Dobrá značka převzal mluvčí České televize Ladislav Šticha: „Pro Českou televizi je tato cena dobrým signálem, že v České republice má stále smysl dělat televizi veřejné služby. Jsme rádi, že hlas čtenářů a diváků je úplně jiný než obraz vytvářený některými médii,“ uvedl po skončení slavnostního ceremoniálu.

Prestižní ocenění, které řada firem využívá i ve svém marketingu, získal také Český rozhlas.

V rámci celoevropského hlasování se respondenti také vyjadřovali k důvěryhodnosti povolání. Nejhůře napříč Evropu dopadli politici, kteří získali v průměru pouhých 8 % hlasů. V České republice pak dopadli ještě hůř, když jim důvěru dalo jen pouhé 1 % dotázaných. Naopak s drtivou převahou zvítězili hasiči, kteří mají v Evropě podporu 92 % účastníků hlasování a 97 % získali v ČR. Na dalších místech se umístili piloti a zdravotní sestry.





Reklama




Vybrané články