Quantcast

Trikolor TV má 9 milionů abonentů

| redakce | tisk

Ruská digitální satelitní platforma Trikolor TV překročila hranici 9 milionů klientů. Toto číslo nemá obdoby nejenom pro Rusko ale pro celou východní Evropu. Dnes služby operátora využívá téměř 30 milionů diváků, což znamená, že služby dodává pro jednu pětinu země.

Podle průzkumu trhu britské společnosti IHS Screen Digest je Trikolor TV od roku 2007 v čele evropského trhu placené televize v počtu a růstu předplatitelů a jedním ze tří světových lídrů v tomto hodnocení spolu s indickými operátory Dish TV a Sun Direct.

V roce 2008 počet abonentů Trikolor TV vzrostl 2,5 násobně z 1,6 milionu na 4,2 milionu, což je absolutně nejlepší výsledek na světě. V roce 2009 měla služba 5,8 mil. předplatitelů, v roce 2010 již 7,3 milionu zákazníků. Ve srovnání s loňským rokem se tempo růstu počtu zákazníků zvýšilo o 30 procent. Hlavní hnací silou společnosti byly reklamní kampaně, nabídka druhého přijímače v domácnosti a řada dalších doplňkových služeb - např. PPV Kinozal TV, rozhlasové stanice a další.

zdroj: sat-digest.com





Reklama




Vybrané články