Quantcast

Leden 2012: Dětské stanice v Atmedia s dobrou sledovaností

| redakce | tisk

Prodejní balíček Atkids, který má ve svém portfoliu společnost Atmedia, obsahuje od nového roku kromě stanic Disney Channel a Minimax i stanici CS mini. Balíček se těší velké oblibě také mezi dospělými diváky. Důkazem toho je vysoká afinita balíčku Atkids na trhu v cílové skupině dospělých diváků (15-54), která dosáhla v lednu tohoto roku, dle dat od ATO - Mediaresearch, úrovně 129%.

Diváci ve věku 15-54 let tvoří více než třetinu všech diváku ve věku 4+ (37%), a denně s Atkids stráví dokonce až 58 minut ze svého času.

Nejoblíbenějšími časy na dětských stanicích Atmedia u diváků ve věku 15 - 54 jsou rána a dopoledne od 8 do 12 hod. a následně večery mezi 20. a 24. hod. V uvedených časech je každým druhým divákem právě divák z cílové skupiny 15-54 let.

Nejvíce oblíbené na Disney Channel jsou pořady z vlastní produkce, jako Maskot Pete nebo Camp Rock, na CS mini to jsou především Krakonošovy pohádky a Mach a Šebestová a na stanici Minimax například Tatonkovy příběhy a Zvonečkovi.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články