Quantcast

Markíza ztrácí pozici lídra trhu, posiluje TV JOJ

| redakce | tisk

Slovenská komerční TV Markíza začíná ztrácet pozici nejsledovanější televize na Slovensku. Ve srovnání s minulým rokem se její sledovanost výrazně propadla, stále častěji ji v celodenním měření sledovanější konkurenční TV JOJ.

Obě dvě komerční stanice Markíza a JOJ prodávají reklamu na diváky od 12 do 54 let a ve hlavním vysílacím čase označovaném jako prime time v čase od 19:00 do 23:00 hodiny jsou podíly obou komerčních kanálů vyrovnané.

S nástupem digitálního vysílání se vyrovnalo pokrytí stanic RTVS (STV), Markízy, JOJ a jejich sesterských stanic. Řada domácností také přešla na jiný způsob příjmu televizních stanic. Informuje o tom portál Živé.sk.

Sledovanost 12+. 8. týden 2012 (20.-26.2.)
staniceprime-time (%)celodenní podíl (%)
Markíza25,823,3
JOJ26,622,5
Jednotka9,59,5
Dvojka1,92
Joj Plus3,94,7
Doma9,97,7
TA31,82,7

TV JOJ poráží Markízu hlavně během pracovních dní. Letos má sledovanější i zpravodajství.

Markíze přináší nadprůměrné výsledky ve sledovanosti Televízne noviny, Hlas Československa, magazín Reflex a vybrané víkendové fimy. JOJce pomáhá ve sledovanosti Panelák, Kosti, Nové bývanie a další.





Reklama




Vybrané články