Quantcast

Óčko: 2 miliony diváků a 2,5% podíl na sledovanosti mezi mladými do 25 let

| redakce | tisk

Za čtyři týdny od vstupu do celoplošného vysílání dokázalo Óčko fakticky zdvojnásobit svou sledovanost. Stanici si již pustily 2 miliony Čechů a její podíl na sledovanosti u mladých diváků dosahu 2,5%.

Hudebně-lifestylová televize Óčko vstoupila do celoplošného televizního vysílání k 25. červnu letošního roku. Óčko, které je na mediálním trhu reprezentované společností Atmedia, tak získalo přístup do televizorů více než 95 % obyvatel České republiky (podle společnosti Czech Digital Group, a.s.).

Dopad na sledovanost televize lze vyhodnotit již po čtyřech týdnech. Meziročně je nárůst sledovanosti Óčka u publika ve věku 15 až 54 let více než dvojnásobný (+109%). Došlo k výraznému nárůstu u mladých diváků, ve skupině 15-24 vzrostla sledovanost o 118%, ale i u starších fanoušků Óčka. Kanálu přibylo například 40% mužů ve věku 25-34 let.

Vyšší pokrytí pro Óčko také znamená vyšší počet zasažených diváků. V průběhu čtyř týdnů v celoplošném digitálním vysílání stanice oslovila téměř 2 mil. diváků. Ve srovnání se stejně dlouhým obdobím minulého roku stanice dokázala oslovit o 811 tisíc diváků více.

Óčko: 2 miliony diváků a 2,5% podíl na sledovanosti mezi mladými do 25 let
▲ Óčko: 2 miliony diváků a 2,5% podíl na sledovanosti mezi mladými do 25 let

Stanice si tak výrazně vylepšila svou pozici na trhu. V období od vstupu do celoplošného vysílání dosáhla 1,1% celodenního podílu na sledovanosti mezi produktivní populací ve věku 15 až 54 let. Rekordní, 2,5% podíl Óčka mezi mladými diváky (15-24 let), navíc dokazuje výrazný zájem mladých diváků o hudebně-lifestylový profil stanice.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články