Atmedia má za sebou úspěšné léto: dosáhla 3% podílu na trhu
| redakce | tiskMediální zastupitelství Atmedia v červenci deklarovalo atakování 3% hranice podílu na sledovanosti a v srpnu se Atmedii skutečně podařilo uvedenou hranici pokořit. Ve své základní prodejní cílové skupině, produktivní populaci 15-54 let, vykázalo zastupitelství v létě v porovnání s červnem 24% nárůst podílu na trhu.
V průběhu druhého prázdninového měsíce dokonce program jejích stanic v některých dnech překonal 4% hranici sharu. Zásluhu na tom měl především pokračující růst sledovanosti hudební televize Óčko a divácky úspěšné filmy odvysílané na stanici Film+.

Největším skokanem ve sledovanosti mezi stanicemi z portfolia byl v srpnu Sport1, který v některých dnech pokořil půl procentní podíl na celodenním televizním publiku a to především díky meziměsíčnímu ztrojnásobení podílu na sledovanosti mezi mladými diváky 15 až 24 let. Stanice bodovala s fotbalovými přenosy předkol MS 2014 a španělské La Ligy, přičemž nejsledovanější zápas Čechů proti Ukrajině dokázal přilákat 1,8% dospělých diváků sledujících v daném čase televizi.
zdroj: AtMedia
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Vánoční příběh
20:00 Kam se poděla sedmá rota?
20:20 Šťastný nový rok
20:15 Farma Vojty Kotka
20:10 Nástrahy velkoměsta
20:05 Vítejte ve světě Andrého Rieu (1, 2/10)
20:30 Čo ja viem
20:10 Zdena Studenková - sila a krehkosť
20:30 Mesto tieňov (1)
20:20 Vánoční městečko