Retro Music TV oslovila 1/4 miliónu diváků
| redakce | tiskOd začátku měření si Retro Music Television, reprezentovaná mediálním zastupitelstvím Atmedia, našla svoje příznivce a zasáhla čtvrt milionu všech televizních diváků. Z nich téměř 50% je ze socioekonomické skupiny „A“, čímž si stanice z pohledu ABCDE klasifikace zajistila jednoznačné prvenství na trhu.
Retro Music Television v dubnu získala průměrný celodenní podíl na sledovanosti 0,1% v prodejní cílové skupině 15-54 let. Celých 69% jejího publika tvoří diváci ve věku 35 až 54 let, na které stanice cílí svým programovým složením.
„V prvních měsíčních datech se potvrdilo naše očekávání, že bychom mohli zajímavě namixovaným retro obsahem oslovit především diváky střední generace, kteří si nestárnoucí hity spojují se svým mládím. To nás velmi těší
“, uvedl Pavel Attel, jednatel společnosti Hudební televize, s.r.o., která stanici provozuje.
Kanál se zaměřuje především na klipy z let 60. až 2. pol. 90. let se značným podílem česko-slovenské hudby. Nejsledovanějšími pořady byly v dubnu například Retrománie, Já chci žít 90´s, Nadoraz nebo Trvalá, z nichž nejsledovanější dosáhl až půl procentního podílu na publiku.
Pokrytí Retro Music Television televize se navíc neustále rozšiřuje - nově bude signál šířen v právě vzniklé celoplošné DVB-T síti 7 se 70% pokrytím území ČR a obchodně tak bude pro zadavatele ještě atraktivnější.
zdroj: atMedia