Quantcast

Španělské PPV platformy ztrácejí zákazníky

| redakce | tisk

Během loňského roku ztratily španělské PPV (pay per view) platformy více než 800 tisíc odběratelů. Podle reportu Telecom Market Commission, si objednalo PPV obsah 1,6 milionu klientů, což je mnohem méně než v roce 2011 (2,4 milionu).

Rozdíl je ještě větší ve srovnání s rokem 2009 (3,4 milionu objednávek PPV obsahu) nebo 2008 (7 milionu).

Hlavním důvodem tohoto poklesu je migrace sportovního obsahu, zejména fotbalu, na další televizní platformy, které nabízejí jiný druh balíčků. MediaPro a Canal+ vlastní většinu fotbalových vysílacích práv a přinášejí sportovní přenosy prostřednictvím svých placených TV platforem. PPV služba se proto nyní zaměřuje výhradně na filmy.

V průběhu roku 2012 měly PPV kanály se sportem celkem jen 3 tisíce abonentů, zatímco před 4 lety to bylo více než 3 miliony klientů sportovního PPV obsahu. V loňském roce bylo objednání 1,47 milionu filmů přes PPV.

Report dále uvádí, že 24 procent španělských domácností si objednalo placenou televizi, která zahrnuje satelitní, kabelové a IPTV platformy. Téměř 8 z 10 dotázaných lidí uvedlo, že jim postačuje stávající neplacená digitální nabídka.

zdroj: Rapid TV News





Reklama




Vybrané články