UPC nabízí svým zákazníkům osobní kontakt
| redakce | tiskSpolečnost UPC komunikuje se svými zákazníky nově i formou osobního kontaktu, a to již ve dvou zákaznických pobočkách v Praze. První byla otevřena v dubnu v sídle společnosti, druhá je veřejnosti k dispozici od 20. 5. na adrese U nákladového nádraží 3146/6, Praha 3.
„Obě zákaznická místa jsou již plně funkční a našim zákazníkům se na nich věnujeme se stejnou péčí a ve stejném rozsahu, jako prostřednictvím našeho call centra. Výhodu přímé komunikace s našimi pracovníky zákaznického servisu si pochvalují zákazníci, kteří z různých důvodů preferují osobní kontakt a komunikaci z očí do očí. Doufáme, že tímto krokem opět o něco zvýšíme spokojenost našich zákazníků
,“ řekl Jan Mareš, ředitel péče o zákazníky UPC.
První zákaznická pobočka byla otevřena dne 01.04. na adrese Závišova 5, Praha 4 a doposud odbavuje průměrně 170 zákazníků týdně. Druhá je otevřena od 20. 5. Dvě nové pobočky jsou součástí pilotního projektu a společnost UPC zvažuje, že přistoupí k budování podobných poboček v dalších lokalitách v rámci České republiky.
Společnost UPC neustále zlepšuje kvalitu služeb pro své zákazníky v rámci projektu „Garance kvalitní péče“. Ten mimo jiné zahrnuje neustálou technickou podporu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, rychlé odpovědi na všechny dotazy prostřednictvím telefonů, emailů a dopisů a on-line podporu prostřednictvím webových stránek, Facebook poradny, Skypu a on-line chatu. Více detaílů o zákaznické péči UPC naleznete na http://www.upc.cz/garance/
zdroj: UPC