Quantcast

Stagnace prodeje UPC Direct v Česku a na Slovensku

| redakce | tisk

Během prvního kvartálu letošního roku stagnoval prodej služby UPC Direct a to v Česku i na Slovensku. Vyplývá to z informací mateřské společnosti UnitedGlobalCom Europe, která v tomto týdnu zveřejnila výsledky hospodaření v prvních třech měsících roku 2005.

Jak již parabola.cz informovala, UPC Direct má v Česku 89.900 abonentů a za 1.čtvrtletí získala pouhých 300 nových klientů. Nadále nejhorší situace je na Slovensku, kde má UPC Direct jen 14.500 abonentů a za 3 měsíce získala pouze 100 nových klientů.

Nejlépe si nadále vede UPC Direct v Maďarsku, kde již má 146 tisíc abonentů. Za první kvartál získala společnost 5.600 nových zákazníků.

Lepší výsledky může společnost dosáhnout během druhého čtvrtletí, neboť spustila programový balík PLUS, filmový kanál Cinemax a již brzy budou k dispozici i 3 programy České televize všem abonentům v České republice.





Reklama




Vybrané články