V létě stoupá zájem o tematické stanice
| redakce | tiskV létě vzrostl divácký zájem o tematické stanice Atmedia. Diváci trávili více času zejména se stanicemi přinášejícími napětí a zábavu. Mediální zastupitelství tak v červenci dosáhlo téměř 4% podílu na sledovanosti u publika ve věku 15+.
Atmedia pokračuje od začátku roku v posilování své pozice na trhu. V červenci se mediálnímu zastupiteství podařilo dosáhnout podílu na sledovanosti 3,93 % v cílové skupině 15+. Atmedia si tak od ledna polepšila o 18 %, oproti červnu vzrostla o 11 %. Zájem diváků o tematické stanice se projevil projevil pětiprocentním nárůstem sledovanosti.
V červenci trávili diváci více času se stanicemi s tematikou napětí a zábavy. Cestu si našli zejména k seriálovým a filmovým kanálům AXN a Film+, ale také k hudebním stanicím, mezi něž patří Rebel, Retro nebo Šlágr.

Zdroj: ATO-Mediaresearch/Nielsen Admosphere, 1-7/2015
Za pozitivní změnou pozice Atmedia na trhu v polovině léta je i nárůst sledovanosti Mňam TV způsobený rozšířením pokrytí. Lifestylová stanice vstoupila v červenci do celoplošného multiplexu 4, čímž se jí podařilo dvojnásobně zvýšit sledovanost oproti červnu. Stanice také rozšířila svou programovou nabídku o původní reality show a diskuzní pořady s moderátory Ivou Pazderkovou či Leošem Marešem.
Do své druhé poloviny se v červenci přehouplo vysílání populárního seriálu Formule 1, který běží od března na stanicích Sport1 a Sport2. Závody přitáhly již přes 443 tis. diváků z cílové skupiny 4+. Celkově si seriál Formule 1 získal oblibu především u mužů v produktivním věku s vyšším socioekonomickým statusem.
zdroj: AtMedia
 
 
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 GEN
20:00 Dům bez východu
20:10 Sportovní noviny
20:15 Polabí (21)
20:10 Labyrint 2 (2)
20:05 Vím, že nic nevím
20:30 Sambre (3/6)
20:10 V službách kráľov
20:30 Dunaj, k vašim službám XII. (5)
20:20 Dlouhá míle (6/6)