Quantcast

TV Prima vloni koproducentem 4 z deseti top českých filmů

| redakce | tisk

Skupina Prima byla hlavním partnerem hned čtyř z divácky nejúspěšnějších českých filmů loňského roku. Byla mezi nimi také komedie Rudolfa Havlíka Po čem muži touží, kterou v kinech zhlédlo 558 988 diváků, což ji vyneslo na první příčku návštěvnosti českých filmů.

Na úspěšnou spolupráci s filmaři Prima navazuje i letos díky komedii Ženy v běhu, která přepsala historické rekordy v tabulkách premiérových víkendů.

Návštěvnost kin u českých filmů v roce 2018 (graf: Prima)
▲ Návštěvnost kin u českých filmů v roce 2018 (graf: Prima)

Velmi nás těší, že hned čtyři filmy, jejichž hlavními partnery jsme se loni stali, se umístily v žebříčku TOP 10 nejnavštěvovanějších českých filmů. Kromě komedie Po čem muži touží si skvěle vedla také pohádka Čertoviny s třemi sty dvaceti tisíci diváky. Zabodovala i komedie Zoufalé ženy dělají zoufalé věci nebo další pohádka Když draka bolí hlava,“ uvádí Jan Rudovský, vedoucí akvizice FTV Prima.

10 nejúspěšnějších koprodukčních filmů skupiny Prima (graf: Prima)
▲ 10 nejúspěšnějších koprodukčních filmů skupiny Prima (graf: Prima)

Skupina Prima tak i loni pokračovala v trendu úspěšných koprodukčních filmů. Za posledních pět let byla Prima hlavním partnerem více než třiceti českých filmů, na které přišlo v součtu pět a půl milionu diváků. K nejúspěšnějším titulům patřily kromě těch loňských komedie Padesátka, Bezva ženská na krku nebo Špunti na vodě, které překonaly hranici 400 000 diváků.

Na Primě máme z takových úspěchů českého filmu radost a budeme český film podporovat i nadále. Věřím, že i čeští filmaři oceňují, že mají v podobě Primy silného a spolehlivého partnera, který do českých filmů nejen investuje, ale díky velkému zásahu naší mediální skupiny jim i pomáhá dosáhnout skvělých diváckých výsledků,“ pokračuje Jan Rudovský.

zdroj: Prima





Reklama




Vybrané články