Prima Comedy Central: Nové minimalistické logo a ID kanálu
| redakce | tiskTelevizní kanál Prima Comedy Central, který v České republice vysílá od roku 2015, přichází od 4. června s novým, minimalistickým vzhledem kanálu.
Nová image značky Comedy Central, která spadá pod společnost Viacom Media Networks, se postupně objeví ve všech zemích, ve kterých kanál vysílá. Diváci se mohou těšit na nové logo kanálu, identy i nové speciální písmo Comedy Sans.
Comedy Central prošel poslední změnou designu v roce 2011, tedy ještě před vstupem na tuzemské obrazovky. České diváky tak čeká první změna vzhledu kanálu - mohou se těšit na nová, kompaktnější loga - přes novou barvu v odstínu žluté „Summer Ale“ až po nové a speciálně pro kanál vytvořené písmo Comedy Sans. Nový design kanálu připravili grafici společnosti Comedy Central, která spadá pod vysílací společnost Viacom Media Networks, ve spolupráci s newyorskou kreativní agenturou Loyalkaspar.
„Nová, modernější image kanálu nám pomůže sjednotit jeho vizáž napříč platformami - v televizi, na digitálních a sociálních sítích, živě na akcích, v rádiu, podcastech a tak dále,“ dodává k rebrandingu László Szücs, Head of PR and Communications společnosti Viacom.
Prima Comedy Central patří do globální komediální sítě Comedy Central společnosti Viacom International Media Networks a v České republice vysílá od 14. prosince 2015. Od té doby přináší oblíbené seriály, jako jsou South Park, Jak jsem poznal vaši matku nebo Griffinovi, ale i vlastní tvorbu - především oblíbenou stand-up show Comedy Club, jehož premiérovou řadu mohou momentálně diváci sledovat každé pondělí ve 22.00 hodin.