Quantcast

TV Prima: Febiofest diváky zaujal

| redakce | tiskobrázek k článku: TV Prima: Febiofest diváky zaujal

Televize Prima byla i v letošním roce mediálním partnerem FEBIOFESTU. Prostor, který Prima TV festivalu věnovala, byl oproti loňskému roku vzhledem k rostoucí prestiži festivalu mnohem širší.

Televize Prima odvysílala deset vydání pořadu ?Echo FEBIOFESTu,? které měli diváci možnost vidět v hlavním vysílacím čase v premiéře a v dopoledních časech pak jejich reprízy. Jednotlivé pořady dokumentovaly každý den průběhu pražské části festivalu. Tomuto tématu se věnovaly také pořady Prima jízda, Prima televize i další.

?Televize Prima v letošním roce nabídla svým divákům informace o FEBIOFESTU v mnohem větší míře, než loni. Diváci ocenili prostor, který jsme ve vysílání FEBIOFESTu věnovali. Jak je vidět, tato programová nabídka je pro diváky Prima TV atraktivní,? říká ředitel programu Prima TV Miloš Zahradník.

"Ze spolupráce s Primou mám radost. Letošní pražská část festivalu měla rekordní diváckou návštěvnost i díky tomu, jak rozsáhle o ní televize Prima informovala. Filmy uváděné v pražských kinech vidělo přes 81 tisíc návštěvníků. Nyní festival probíhá v Brně, Ostravě, Liberci a diváci, kteří přijdu do kin, budou moci před uvedením filmu sledovat v přilehlých prostorách Echa FEBIOFESTu, která mapovala atmosféru pražské části. FEBIOFEST není jediný projekt, kde jsme spojili s Primou své síly a věřím, že ani poslední," říká Fero Fenič, ředitel FEBIOFESTu.

?FEBIOFEST jsme jako hlavní mediální partner podporovali již v loňském roce. Věříme, že se nám podaří vytvořit tradici, neboť bychom v partnerství rádi pokračovali i příští rok. Jak je vidět, Prima TV a FEBIOFEST jsou úspěšný tandem? říká Linda Kozáková, ředitelka marketingu a PR Prima TV (TZ TV Prima).





Reklama




Vybrané články