Quantcast

Canal+ se vyplácí mezinárodní expanze

| redakce | tisk

Společnosti Vivendi, provozovateli Canal+, se začíná vyplácet mezinárodní expanze. Celkový počet abonentů placené televize se zvýšil na 20,4 milionu ze 17,1 milionu v první polovině roku 2019.

Na konci června měla Canal+ na domácím francouzském trhu 8,5 milionu abonentů, včetně partnerských dohod, včetně nové dohody s Disney+. Začátkem června se skupina Canal+ na příštích pět let stala exkluzivním distributorem programů beIN Sports na francouzském trhu.

Canal+ dosáhla v první polovině roku nárůstu výnosů o 6,2%, ačkoliv příjmy ve Francii klesly o 2,1% v důsledku dopadu koronaviru COVID-19 na reklamní trh. Výnosy z mezinárodních operací vzrostly o 30,5 procenta, který byl způsobem rychlým růstem jeho mezinárodní abonentské základy, včetně akvizice skupiny M7 Group.

Produkční jednotka Studiocanal zaznamenala pokles tržeb o 30,5 procenta v důsledku dopadu viru na divadelní distribuci.

Kombinace růstu abonentů a kontroly nákladů znamenala, že EBITA dosáhla v první polovině roku výše 329 milionů eur, tj. o 16,2% vyšší v konstantních měnách.

Silný výkon Canal+ znamenal, že skupina placené televize pozitivně přispěla k celkovému výsledku mateřské společnosti Vivendi spolu s Universal Music Group, kompenzovaná poklesy související s COVID-19 ve společnostech Havas Group a Vivendi Village. Vivendi vykázala za 6 měsíců tržby 5,576 miliardy eur, EBITA činilo 735 milionů eur.

zdroj: Advanced television





Reklama




Vybrané články