Quantcast

Personální změny v oddělení marketingu TV Nova

| redakce | tisk

Na poli marketingu, PR a reklamy TV Nova se na začátku letošního roku odehrálo několik personálních změn.

Jakub Strýček, ředitel marketingového oddělení TV Nova na růst svého týmu říká: „Firma se neustále vyvíjí a mění, a to jde ruku v ruce i s proměňováním marketingového oddělení. Nové oblasti vyžadují nové experty. A jelikož každý tým je jenom tak dobrý, jako jsou jeho lidi, tak jsem rád, že jsem do svého týmu mohl vybrat ty nejlepší.“

Barbora Dlabáčková (foto: TV Nova)
▲ Barbora Dlabáčková (foto: TV Nova)

Do čela komunikace na pozici Head of Communication nastoupila Barbora Dlabáčková a vede kromě externí komunikace a celého PR i interní komunikaci, eventy a trade marketing. Barbora nabrala velké zkušenosti v PR, které zužitkovává na TV Nova od roku 2020.

Michal Prokeš (foto: TV Nova)
▲ Michal Prokeš (foto: TV Nova)

Vzhledem k neustále se rozšiřující programové nabídce TV Nova a nových formátů vznikajících pod značkou Voyo Originál a s tím související potřebě komplexní a jednotné komunikace směrem ke všem relevantním cílovým skupinám se rozrůstá také tým produktového PR. Ten od ledna 2022 vede Michal Prokeš, který v oblasti komunikace a marketingu působí od roku 2008. Působil například v komunikační agentuře Native PR, v České televizi a před nástupem na Novu řídil komunikaci Nadace České spořitelny.

Jakub Folauf (foto: TV Nova)
▲ Jakub Folauf (foto: TV Nova)

Marketing digitálních značek, primárně tedy Voyo, nova.cz, novaplus.cz a tn.cz., má nově na starosti Jakub Folauf s cílem posílit budování samostatného brandu Voyo, zlepšit vnímání všech značek Skupiny Nova a zefektivnit proces plánování kampaní. Právě i kampaně k novým formátům, a to nejen v digitálním prostředí, ale i v televizním vysílání, spadají k této neustále se rozvíjející roli. Jakub dříve vedl marketingové oddělení Zonky a podílel se třeba i na budování značky Jägermeister.

zdroj: Nova





Reklama




Vybrané články