Quantcast

Atmedia: Poptávka po TV reklamě zůstává vysoká i letos

| redakce | tisk

Trend vysoké poptávky po televizní reklamě pokračuje i v letošním roce. Potvrzují to výsledky mediálního zastupitelství Atmedia za první pololetí a podle Michaely Surákové, Managing Director společnosti Atmedia, lze předpokládat obdobný vývoj i v následujících měsících.

Vysoká poptávka po TV reklamě, kterou jsme pozorovali již loni, pokračovala i v prvním pololetí letošního roku,“ popisuje Michaela Suráková, Managing Director společnosti Atmedia, která na českém trhu obchodně zastupuje 24 tematických televizních stanic zapojených do oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. „Na televizních stanicích z našeho portfolia se nám v prvních šesti měsících letošního roku podařilo zaplnit reklamní prostor z téměř 100 %,“ dodává Michaela Suráková s tím, že výhled do dalších měsíců zatím zůstává obdobný.

Tématické stanice Atmedia se 4,8% podílem na trhu (foto: Atmedia)
▲ Tématické stanice Atmedia se 4,8% podílem na trhu (foto: Atmedia)

I z důvodu vysoké poptávky po TV reklamě se společnost Atmedia dlouhodobě soustředí na rozšiřování portfolia tematických televizních stanic, aby mohla zadavatelům reklamy nabízet větší reklamní prostor i atraktivní cílové skupiny diváků. Posledním přírůstkem v portfoliu Atmedia se v dubnu letošního roku stal filmový kanál FilmBox Stars. „Zadavatelům reklamy nyní nabízíme prodej reklamy na GRP na největším počtu televizních stanic v historii naší společnosti,“ upozorňuje Michaela Suráková a doplňuje, že široké portfolio tematických stanic umožňuje zadavatelům reklamy vybírat pouze z těch televizních kanálů, na kterých se nachází jejich cílová skupina.

58% diváků sleduje tématické stanice Atmedia (foto: Atmedia)
▲ 58% diváků sleduje tématické stanice Atmedia (foto: Atmedia)

Atmedia má v současnosti ve svém portfoliu 31 tematických televizních stanic, z toho 26 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti (na 2 TV stanicích zatím neprodává reklamní prostor). K zastupovaným televizním stanicím patří jak české, tak lokalizované televizní stanice nadnárodních značek, jako jsou například AMC, Disney nebo Discovery. V prvním pololetí letošního roku dosáhly společně 4,8 % podílu na sledovanosti v CS 15-69 a 4,6 % v CS 4-14. Společně oslovily každý měsíc průměrně 5,6 milionu diváků starších čtyř let, kteří sledováním pořadů na těchto televizních stanicích trávili v průměru přes jednu hodinu denně.

zdroj: Atmedia





Reklama




Vybrané články