Telly spouští letní kampaň, nabídne slevy
| redakce | tiskTelevizní operátor Telly spustil 18. července svou letní produktovou kampaň. V ní nabízí velké množství výhod, například 20procentní slevu na své dva nejoblíbenější balíčky nebo členství iDnes Premium na rok pro všechny nové zákazníky.
Letní produktová kampaň operátora Telly nabízí 20procentní slevu na balíčky Střední (111 TV kanálů) a Velký (127 TV kanálů). Dlouhodobě platí, že balíček Střední je mezi zákazníky Telly nejoblíbenější.
Fanoušci sportu mají navíc v rámci letní kampaně možnost přikoupit si balíček HBO včetně streamingové služby Max za zvýhodněnou cenu 100 Kč na šest měsíců namísto standardních 250 Kč. Díky tomu uvidí kompletní přenosy z letošních Olympijských her v Paříži, které začínají v pátek 26. července a potrvají až do neděle 11. srpna.
Novinkou je pak díky partnerství s mediální skupinou Mafra roční předplatné iDnes Premium pro všechny nové zákazníky. Služba iDnes Premium přináší přístup k tisícům uzamčeným článkům, dále nabízí elektronické knihy nebo časopisy zdarma a možnost přednostního nákupu vstupenek na vybrané kulturní či sportovní akce. Roční předplatné v ceně 890 korun dostanou všichni noví zákazníci Telly, kteří si v rámci internetové televize zakoupí kterýkoliv ze tří základních balíčků - Malý, Střední nebo Velký.
„Jsem rád, že naše letošní letní kampaň nabízí nové, v naší produktové kampani dosud nezahrnuté zvýhodněné nabídky, zejména možnost přístupu ke všem článkům na zpravodajském serveru iDnes.cz. Vyšli jsme také vstříc divákům, kteří by chtěli vidět kompletní program nadcházejících Olympijských her
,“ říká marketingový ředitel Telly Jan Schöppel.
zdroj: Telly