Quantcast

Prima TV v 1.pol.2004 potvrdila na TV trhu svou pozici dvojky

| redakce | tisk

První pololetí bylo pro Prima TV z hlediska podílu na trhu rekordní.

Hodnota celodenního průměrného podílu na trhu v 1. pololetí 2004 pro cílovou skupinu D15+ je pro Prima TV 21,44 %. Jde o rekordní výsledek za dobu od počátku elektronického měření sledovanosti. V loňském roce činil výsledek za srovnatelné období pro stejnou cílovou skupinu 20,16 %. Prima TV tak dále pokračuje v trendu posledních let - v postupném zvyšování svého podílu na trhu. V celodenním průměrném podílu na televizním trhu obsadila Prima TV druhé místo.

V porovnáním s minulým rokem zvýšila Prima TV svůj podíl na trhu i v prime time (19 - 23 hodin). V 1. pololetí letošního roku dosáhla Prima TV 19,97 % (D15+) oproti 19,04 % (D 15+) za stejné období loňského roku.

Zdroj: ATO - Mediaresearch
V Praze 8. července 2004

Jana Malíková
tisková mluvčí Prima TV
FTV PREMIÉRA, spol. s r.o.





Reklama




Vybrané články