Quantcast

Itálie: Espresso Group plánuje 12 tématických TV stanic

| redakce | tisk

Italská společnost Espresso Group plánuje uvést na italský trh balíček 12 tématických televizních kanálů. Všechny programy hodlá zařadit do digitálních terestrických multiplexů (DVB-T). K distribuci signálu může využívat satelit.

Italská multimediální skupina již provozuje jeden digitální DVB-T multiplex, který pokrývá 50 procent země a obsahuje programy All Music, Repubblica TV, France 2 TV a několik rozhlasových stanic. Aktuálním cílem Espresso Group je využít stávající analogové frekvence využívané All Music pro druhý DVB-T multiplex. Ten by mohl šířit okolo 5 až 6 televizních stanic, což by znamenalo, že vysílatel bude provozovat 10 až 12 tématických stanic věnovaných zpravodajství, módě, cestování, zdraví apod.

All Music získala mediální skupina v roce 2005 od Peruzzo Editore za 115 milionů eur. Stanice nebyla nikdy zisková. Podle posledních hospodářských výsledků za leden až září 2008 došlo o pokles obratu o 12,4 procent (na 14,4 milionů eur), klesly i výnosy z reklamy na 6,4 procenta.

zdroj: advanced television





Reklama




Vybrané články