Z1 sleduje stále více diváků
| redakce | tiskZpravodajská televize Z1 zaznamenala další nárůst diváků a zvýšení objemu inzerce. V dubnu sledovalo stanici téměř jeden milion sto čtyřicet tisíc lidí. Vyplývá to z peoplemetrového měření Asociace televizních organizací (ATO), které pro Z1 potřetí realizovala společnost Mediaresearch. Objem hrubých reklamních příjmů Z1 dosáhl v dubnu podle TNS MI hranice téměř 17,4 milionu korun.
Podle dubnových výsledků elektronického měření sledovanosti si komerční zpravodajsko-publicistickou stanici v rámci populace 15+ v tomto měsíci naladil 1 132 000 diváků. Od prvního únorového TV měření se tak potvrzuje trend růstu zájmu o Z1. Stanice nabízí kromě kontinuálního zpravodajského servisu také diskuse, life stylové magazíny a dokumenty, které mají u diváků stále větší ohlas. Mezi aktuálními novinkami, jež mohou v programovém schématu zaujmout, je nová diskusní relace Bod obratu.

V dubnu vzrostl také objem inzerce televize Z1, který zaznamenal meziměsíční růst o 19 procent. Podle průzkumu TNS MI dosáhl téměř 17,4 milionu korun, což je o 2,8 milionu více ve srovnání s objemem 14,6 milionu korun v březnu.
zdroj: PR Z1
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:05 Minuty ze StarDance Tour
20:00 Samotář
20:13 Sportovní noviny
20:15 Farma Vojty Kotka
20:10 Dva výtečníci
20:05 Vítejte ve světě Andrého Rieu II (5, 6)
20:30 Čo ja viem
20:10 Família
20:30 Farma XVII.
20:20 Dívka na koštěti