Quantcast

UPC Direct: Změna transpondéru Universal Channel

| Tisk

logo Seriálový a filmový kanál Universal Channel (dříve Hallmark) se od dnešního dne 17.11.2010 pro český a slovenský trh vysílá z jiného transpondéru. Abonenti UPC Direct musí na vlastních set top boxech provést nové vyhledávání s novými parametry.

Změna parametrů Universal Channel pro Českou republiku a Slovensko proběhla v souladu s plánem UPC DTH, poskytovatelem středoevropské satelitní placené televize. Společnost se rozhodla posílit nabídku programů v místních verzích. Z toho důvodu byla původní verze Universal Channel Hungary nahrazena mutací Universal Channel Czechia.

Původní maďarský i nový český feed vysílá podle stejného programového plánu. Liší se jen reklamou a promo spoty mezi vysílanými pořady.

V pondělí 15.11.2010 ráno došlo na dotovaných set top boxech k rekonfiguraci programového rastru. Maďarská verze Universal Channel byla nahrazena českou. O dva dny později došlo k ukončení šíření české audio stopy u původní maďarské verze Universal Channel.

obrázek původní technické parametry Universal Channel:

satelit: Thor 6 (0,8°W)
kmitočet: 11,938 GHz
polarizace: horizontální
SR: 28000
FEC: 7/8
norma: DVB-S
poznámka: nyní dostupné v anglickém a originálním jazyce; feed je nyní určen pouze pro maďarský trh

nové technické parametry Universal Channel pro Českou republiku a Slovensko:

satelit: Thor 5 (0,8°W)
kmitočet: 12,380 GHz
polarizace: vertikální
SR: 28000
FEC: 5/6


norma: DVB-S
CA systém: Nagravision 3 + CryptoWorks
programová pozice: Universal
poznámka: stanice dostupná v českém a originálním jazyce

Universal Channel vysílá pro abonenty UPC Direct z tzv. distribučního multiplexu, který obsahuje také americký zpravodajský kanál Fox News (CA Power VU) a druhý stream Universal Channel (CA Power VU, označení programové pozice Hallmark Czech).

Universal Channel se divákům ve střední Evropě představil 3.9.2010 večer, kdy nahradil původní televizi Hallmark Channel. Společnost Universal Networks International (UNI), vlastník stanice, se rozhodla postupně rebrandovat stanice Hallmark Chnanel na jednotlivých teritóriích na některou ze svých klíčových značek (Universal Channel, Diva Universal, Studio Universal, 13th Street a Syfy Universal). Pro střední Evropu si zvolila Universal Channel.

Martin Vyleťal





Reklama




Vybrané články