Tendr na zajištění prodeje reklamy v ČT uzavřen
| redakce | tiskČeská televize vybrala nového prodejce reklamního prostoru na příštích pět let. Česká televize vyhlásila veřejnou soutěž na prodej reklamního prostoru na jaře roku 2010. Uzávěrka příjmu nabídek byla stanovena na 30. srpen.
V září 2010 zasedla výběrová komise, ale vzhledem k tomu, že Úřad pro ochranu hospodářské soutěže napadl jedno z kritérií tendru, nebylo možné ve výběru pokračovat.
Rada ČT uložila vedení televize veřejné služby, aby ukončilo výběrové řízen tak, aby prodej reklamního času byl smluvně pokrytý od dalšího roku a nehrozilo provizorium, které by Českou televizi stavělo do neřešitelné situace.
V pátek 8. dubna zasedala komise, která se zabývala hodnocením a kontrolou kvalifikačních kriterií výběrového řízení. Rozhodovala již pouze mezi dvěma uchazeči - dosavadním prodejcem reklamy ČT firmou Media Master a společností MediaPlatform. Protože MediaPlatform nesplnila jedno z kvalifikačních kritérií (řádná platnost pojišťovací smlouvy), musela komise tuto nabídku vyloučit a rozhodla se akceptovat nabídku firmy Media Master, jedinou která v tendru zůstala.
zdroj: ČT