Quantcast

Programy zastupované Atmedia zvyšují podíl

| redakce | tisk

Skupina tematických televizních stanic, zastupovaných společností Atmedia, dokázala i v měsíci srpnu zvýšit svůj podíl na sledovanosti, a to jak v CS 15-54, tak i 4-14 let.

I v dalším průběhu druhého letního měsíce zaznamenává Atmedia výrazný podíl na sledovanosti a to zejména v hlavní prodejní cílové skupině Dospělí 15 - 54 let.

Programy zastupované Atmedia zvyšují podíl
▲ Programy zastupované Atmedia zvyšují podíl

Také všechny další obchodované užší cílové skupiny dosahují v srpnu výrazných výsledků. Dle TV metrového měření dosáhl podíl zastupovaných stanic za první tři srpnové týdny nejvyšších letošních hodnot - u dětí ve věku 4 až 14 let je to 12,46%, mezi mladými diváky ve věku 15 - 34 let 3,72% a u hospodyň s dětmi pak 4,17%. V dětské cílové skupině a mezi hospodyněmi je to dokonce nejlepší výsledek od ledna 2010.

Programy zastupované Atmedia zvyšují podíl
▲ Programy zastupované Atmedia zvyšují podíl

Zdroj: (ATO- Mediaresearch, 1. - 21. srpna)

Petr Majerik, generální ředitel Atmedia pro ČR uvedl: „Uvedené výsledky potvrzují, že diváci tematických TV stanic mají svá specifika. Mimo jiné i v oblasti intenzivnějšího sledování TV v rámci letních měsíců

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články